۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۲۱

واکنش عظیمی به یک خبر مهر:

سایت نمایشگاه کتاب تهران فعال است

سایت نمایشگاه کتاب تهران فعال است

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی در واکنش به خبری درباره غیرفعال بودن سایت این موسسه که مجری نمایشگاه کتاب تهران نیز هست، بر فعال بودن سایت نمایشگاه کتاب تهران که توسط موسسه متبوعش راه‌اندازی شده است، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد عظیمی مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی با ارسال متنی به خبر مهر درباره غیرفعال بودن سایت این موسسه که مجری نمایشگاه کتاب تهران نیز هست، واکنش نشان داد. این متن به قرار زیر است:

سرویس محترم فرهنگی خبرگزاری مهر

با سلام و احترام

به اطلاع می‌رساند آن خبرگزاری محترم روز شنبه 26 بهمن ماه 92 خبری تحت عنوان «سایت مجری نمایشگاه کتاب تهران در حال ساخت است» درج کرده است که متاسفانه اینگونه القاء می‌کند که نمایشگاه کتاب تهران فاقد سایت است.

همانطور که مطلع هستید سایت نمایشگاه کتاب تهران نیز توسط موسسه نمایشگاه‌ها راه‌اندازی و متعلق به این موسسه است و با سابقه 10 ساله به فعالیت خود ادامه می‌دهد و علیرغم عوض شدن مجری نمایشگاه کتاب در سه سال گذشته، این سایت همواره توسط موسسه بروزرسانی شده است.

در این سایت علاوه بر نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اطلاعات مفید دیگری نیز راجع به نمایشگاه‌های کتاب خارجی، نمایشگاه های کتاب استانی و موسسه درج شده است.

محمد عظیمی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل

توضیح مهر: خبرگزاری مهر در همان خبر بر فعال بودن سایت نمایشگاه کتاب تهران تاکید کرده بود.

کد خبر 2236471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha