۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۸:۴۷

فرماندار شهرستان فراهان معرفی شد

فرماندار شهرستان فراهان معرفی شد

فراهان - خبرگزاری مهر: در مراسمی با حضور استاندار مرکزی سعید فائض پور به سمت فرماندار شهرستان فراهان معرفی و از زحمات مجید مومنی فرماندار پیشین تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه فراهان شامگاه شنبه در این مراسم گفت: رعایت اخلاق مدیریتی از رموز پیشرفت و موفقیت مدیران است.

حجت الاسلام علی درستکار افزود: صداقت، صمیمیت، صبوری، صلابت، صداقت و صفا کلید موفقیت مدیران در عرصه خدمتگزاری بشمار می رود.

در ادامه نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران به واسطه وحدت مردم و دولت توانسته به عنوان ایران هسته ای در دنیا شناخته شود.

عباس صلاحی افزود: استفاده از خرد جمعی مسئولین و مردم و ارتباط نزدیکتر مسئولین با مردم می تواند در شهرستان ها، استان ها و کشور موفقیت های بیشماری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.

وی استفاده از نیروهای بومی و تمام ظرفیت های شهرستان فراهان را گامی موثر در جهت رشد و بالندگی بیش ازپیش این شهرستان عنوان و اظهار کرد: انتظار مردم و مسئولین از فرماندار جدید برنامه ریزی بهتر در جهت شتاب بخشیدن  به توسعه و رشد شهرستان فراهان است .

کد خبر 2236879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha