۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۰۷

حجت الاسلام آقا تهرانی:

استقلال امروز کشور به برکت خون شهدا است

استقلال امروز کشور به برکت خون شهدا است

آشتیان- خبرگزاری مهر: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادی و استقلال امروز ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی ظهر یکشنبه در یادواره شهدای روحانی حوزه علمیه صاحب الامر شهرستان آشتیان افزود: مردم ما فراموش نخواهند کرد که در واقع این امام راحل(ره) و شهدا بودند که انسانیت و آزادگی ما را در سایه اسلام و انقلاب اسلامی حفظ کردند.

وی اظهار داشت: شهدا یاران دین خدا هستند و ما در ایران اسلامی هرچه داریم به برکت خون شهدا و امام شهیدان است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی زندگی و منش شهدا را بهترین الگو برای نسل جوان دانست و تأکید کرد: با تمسک به رفتار شهدا می توان آینده ای پر از امید و موفقیت برای کشور ترسیم کرد.

حجت الاسلام آقا تهرانی در ادامه گفت: رسالت و وظیفه ما در قبال شهدا مقاومت و ایستادگی، حفظ بصیرت و هوشیاری در مقابل دشمنان و ثابت قدم بودن در حفظ و تقویت دستاوردهای شهدا كه همان اسلام و انقلاب اسلامی است، می باشد.

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این یادواره گفت: چراغی که شهدا بر سر راه ما افروختند، همیشه روشنگر راه انسانها خواهد بود و دوران دفاع مقدس که استقلال، هویت دینی و ملی ما را به ارمغان آورد، هیچگاه فراموش نخواهد شد.

عباس صلاحی اضافه کرد: شهدا با خدا معامله کردند و با نثار جان خود، سرمایه اخروی فراهم کردند و این مسئله برای آنان توفیق بزرگی به شمار می رود.

وی از پدران و مادران شهدا به عنوان یادگاران آنان و افتخارات این مرز و بوم یاد کرد و ادامه داد: رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا بویژه مادران و پدران آنان ضروری است.

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی برپایی یادواره شهدا و تجلیل از مادران و همسران شهید را تلنگر و تذکری به جامعه دانست تا مردم فراموش نکنند که فداکاری های چنین افرادی دلیل اصلی زندگی همراه با امنیت و آسایش آنهاست.

صلاحی گذشت و صبر و ایثار و استقامت مادران شهدا این پرچمداران شهادت طلبی و وارثان خونهای پاک شهدا را الگوی زنان مسلمان برشمرد.

شهرستان آشتیان دارای 16 شهید روحانی است.
 

کد خبر 2303038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha