۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۹:۴۹

ویسی:

استقلال خوزستان با 28 امتیاز هم می تواند در لیگ بماند

استقلال خوزستان با 28 امتیاز هم می تواند در لیگ بماند

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: تیم ما با 28 امتیاز هم می تواند در لیگ بماند ولی سعی می کنیم در بازی های آینده نیز امتیاز کسب کنیم و خود را تا رده هشتم نهم جدول بالا بکشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی عصر امروز در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر داماش گیلان اظهار کرد: هر دو تیم در این بازی برای کسب سه امتیاز وارد میدان شده بودند و همین امر باعث شد بازی جذابی شاهد باشیم.

وی افزود: تیم ما در این بازی نسبت به حریف موقعیت های بیشتری داشت ولی متاسفانه در زدن ضربات نهایی بدشانس بودیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان ادامه داد: با وجود اینکه این نتیجه برای ما در یک بازی خانگی مطلوب نیست ولی باتوجه به حساسیت مسابقات همین تک امتیاز هم به ما کمک زیادی می کند.       

وی اظهار کرد: تیم ما با 28 امتیاز هم می تواند در لیگ بماند ولی سعی می کنیم در بازی های آینده نیز امتیاز کسب کنیم و خود را تا رده هشتم نهم جدول بالا بکشیم.

ویسی تصریح کرد: تیم ما می تواند باتوجه به همت بازیکنان خود دراین فصل در لیگ بماند و تا کنون نیز نسبت به تیم های پایین جدول شرایط بهتری داریم.  

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاه های کشور، استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای داماش گیلان بود که تیم آبی‌ وش میزبان با گل دقایق پایانی کولیبالی از شکست خانگی برابر حریف گیلانی فرار کرد. موسی کولیبالی (85) برای استقلال صنعتی و امین متوسل‌زاده (70) برای داماش در این بازی گل زدند.
 

کد خبر 2237627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha