۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۲۲

فراهاني به مهر خبر داد:

مسمومیت 57 دانش‌آموز شازندی را روانه بیمارستان کرد

مسمومیت 57 دانش‌آموز شازندی را روانه بیمارستان کرد

اراک - خبرگزاری مهر: مسمومیت، 57 نفر از دانش آموزان دختر يك مدرسه شبانه روزي در شازند را روانه بیمارستان این شهر کرد.

رييس مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان مركزي با اعلام اين خبر به مهر گفت: در ساعت 7:50 صبح روز دوشنبه 28 بهمن ماه دانش آموزان يك مدرسه شبانه روزي در شازند كه در خوابگاه اين آموزشگاه حضور داشتند دچار مسموميت شدند و توسط تكنسين هاي اورژانس شازند و اراك امداد رساني شدند.

قنبر فراهاني افزود: بلافاصله بعد از اين كه مورد حادثه به مركز اطلاع رساني اورژانس شازند گزارش شد، واحدهاي امدادي اورژانس به محل حادثه اعزام شدند كه اولين آمبولانس سه دقيقه بعد از دريافت ماموريت در محل حادثه حضور پيدا كرده و به ارائه خدمات اورژانس پيش بيمارستاني شامل رگ گيري، سرم تراپي، اكسيژن تراپي و ... به مسمومان حادثه کردند و مسمومان را به بيمارستان انتقال دادند.

وي اظهار داشت: تمامي مسمومان حادثه به بيمارستان تامين اجتماعي شازند منتقل شدند و طبق آخرين آماري كه از بيمارستان تامين اجتماعي شازند در دست است خوشبختانه تا ساعت 12:00 ظهر تمامي دانش آموزان از بيمارستان مرخص شده اند.

جوشکاری در محیط مدرسه شبانه روزی علت حادثه

رييس مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان مركزي با بیان اینکه علت حادثه به طور قطعی مشخص نیست، گفت: در روز قبل در این مدرسه شبانه روزی جوشکاری انجام شده است که به احتمال زیاد، گازهای محیط بر روی مسمومیت دانش آموزان تاثیر گذاشته است.

فراهانی گفت: طبق هماهنگي و رايزني هايي كه با دكتر شمس مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان شازند و همچنين مهندس داودآبادي رئيس اداره گاز شهرستان شازند انجام شد احتمال مسموميت غذايي و همچنين مسموميت با گاز شهري در اين حادثه بعيد است و احتمالاً اين حاثه در اثر مسموميت با گاز خطرناك منوكسيد كربن ناشی از جوشکاری بوده است.

کد خبر 2238117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha