۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۴۷

طی دیروز و امروز/

تصادف در محورهای استان مرکزی 3 کشته و 10 مصدوم بر جای گذاشت

تصادف در محورهای استان مرکزی 3 کشته و 10 مصدوم بر جای گذاشت

اراک - خبرگزاری مهر: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه خودرو پژو 405 و واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محورهای استان مرکزی سه نفر کشته و 10 نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه خودرو پژو در محور اراک – خنداب در ساعت 10:12 روز دقیقه امروز شش نفر مصدوم و دو نفر کشته شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی به خبرنگار مهر با بیان اینکه اکثر سرنشینان هر دو خودرو دچار مصدومیت شدید شده اند گفت: پس از اطلاع از حادثه همکاران اورژانس بلافاصله  بر سر صحنه حادثه حضور یافته و  شش مصدوم حادثه را به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) منتقل کردند.

قنبر فراهانی اذعان داشتند: در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودروها به علت شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محور اراک – قم

وی از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محور اراک – قم خبر داد و تصریح کرد: در این حادثه نیز  که در ساعت 6:30 صبح روز دقیقه جمعه در محور اراک – قم کیلومتر 65 یک دستگاه خودرو پراید دچار واژگونی شد که در اثر این تصادف سه نفر مصدوم شدند و یک نفر دیگر به نام "شيرين. الف" به علت شدت بالای جراحات جان خود را از دست داد.

 مهدي حسني رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مركزي نیز  در باره علت اين سانحه گفت: عدم توجه به جلو راننده خودرو باعث بروز اين سانحه تلخ شده است.


 

کد خبر 2246557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha