۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۹:۰۴

دبیر فدراسیون کشتی در گفتگو با مهر:

ثابت می‌کنیم ایران میزبان شایسته‌ای برای جام‌جهانی است

ثابت می‌کنیم ایران میزبان شایسته‌ای برای جام‌جهانی است

دبیر فدراسیون کشتی در خصوص سپردن میزبانی رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی به ایران گفت: تغییر میزبانی از روسیه به ایران نتیجه رایزنی های مطلوب بین المللی و همچنین نمایش شایستگی ایران در برگزاری رقابتهای بین المللی اخیر است.

حمید بنی تمیم در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مظلب اظهار داشت: پیش از این قرار بود رقابتهای جهانی جهانی طی همین ماه در شهر تیومن روسیه برگزار شود که این رقابتها به اردیبهشت سال آینده موکول شد، اما مسئولان فیلا اعلام کردند در خصوص مکان برگزاری جام جهانی هنوز تصمیم نهایی نگرفته اند.

وی تصریح کرد: با توجه به این موضوع نامه نگاری و رایزنی های ما با مسئولان فیلا به جریان افتاد تا اینکه توانستیم با توجه به پیشینه مثبت خود در این زمینه، میزبانی رقابتهای جام جهانی را از آن خود کنیم.

دبیر فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه میزبان شایسته ای برای این رقابتها خواهیم بود گفت: تمهیدات و برنامه ریزی های لازم در حال انجام است و با توجه به مدیران مجربی که فدراسیون کشتی در این زمینه در اختیار دارد، می توان امیدوار بود این رویداد بزرگ و بین المللی هم به خوبی تورنمنت های اخیر داخلی برگزار می شود.

بنی تمیم ادامه داد: کسب اینگونه میزبانی ها نشان می دهد کشتی ایران از لحاظ بین المللی به آن جایگاه مطلوب و امیدوار کننده خود رسیده و می تواند با مجاب کردن مسئولان کشتی فیلا ، میزبان چنین مسابقات معتبر و مهمی باشد.

بنا بر این گزارش در پی رایزنی‌های مسئولان فدراسیون کشتی ایران با ننادلالوویچ رئیس فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) میزبانی رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2014 میلادی را به ایران واگذار کرد.این رقابت ها در حالی طی روزهای پنجشنبه و جمعه 25 و 26 اردیبهشت‌ماه سال 93 در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد که پیش از این قرار بود این مسابقات در شهر تیومن روسیه برگزار شود.
 

کد خبر 2238818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha