۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۵۶

عمران‌زاده مطرح کرد:

قلعه نویی گفت مقابل ملوان احساسی بازی نکنیم

قلعه نویی گفت مقابل ملوان احساسی بازی نکنیم

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امیر قلعه نویی از ما خواسته است تا مقابل ملوان آرامشمان را حفظ کرده و احساساتی بازی نکنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حنیف عمران‌زاده در پایان تمرین امروز سه شنبه استقلال در جمع خبرنگاران درباره بازی با ملوان انزلی اظهار کرد: ملوان تیم بسیار خوبی است. اسکوچیچ (سرمربی ملوان) تغییر  و تحول زیادی در ملوان ایجاد کرده است. آنها هم در دفاع و هم در حمله خوب شده‌اند ولی خط دفاع استقلال هم برای مهاجمان ملوان برنامه دارد.

وی افزود: قرار است امشب در انزلی یکبار دیگر ملوان را آنالیز کنیم. امیر قلعه نویی تاکید داشت که بازیکنان مقابل ملوان آرامش داشته باشند و احساساتی بازی نکنند.

مدافع استقلال در پایان با بیان اینکه تساوی فولاد و نفت تهران به نفع استقلال شده است، گفت: امیدوارم از این موقعیت به دست آمده بهترین استفاده را ببریم. امیدوارم زمین انزلی هم آنقدر خوب باشد که مجبور نباشیم زیر توپ بزنیم.

تیم فوتبال استقلال فردا چهارشنبه از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی انزلی در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم ملوان خواهد رفت. استقلال در حال حاضر با 50 امتیاز و یک بازی کمتر، بعد از فولاد خوزستان در رده دوم جدول قرار دارد.

کد خبر 2238881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha