۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۰۳

بازیکن برزیلی استقلال:

قبل از دو بازی آخر باید قهرمان شویم/ استقلال بهترین تیم ایران است

قبل از دو بازی آخر باید قهرمان شویم/ استقلال بهترین تیم ایران است

بازیکن برزیلی تیم فوتبال استقلال گفت: دو بازی آخر ما در لیگ برتر دشوار است و امیدوارم قبل از آن دو مسابقه قهرمانی ما تثبیت شده باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی کاروالیو بعد از تمرین امروز سه شنبه استقلال در جمع خبرنگاران درباره بازی با ملوان انزلی اظهار کرد: برد در این مسابقه برای ما خیلی مهم است. باید این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا بتوانیم به قهرمانی نزدیک شویم.

وی با بیان اینکه "نمی‌دانم فردا در ترکیب اصلی هستم یا خیر"، گفت: با این حال همه تلاشم را به کار می‌بریم تا چهار بازی باقیمانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم. استقلال بزرگترین و بهترین تیم در تهران و ایران است! ما الان نزدیک به رسیدن به عنوان قهرمانی هستیم و فولاد خوزستان رقیب جدی ما به حساب می آید.

هافبک برزیلی استقلال در پایان گفت: دو بازی آخر ما در لیگ برتر بعد از حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، بسیار مشکل است. ما سعی می‌کنیم قبل از اینکه به آن دو بازی برسیم قهرمانی‌مان را در لیگ تثبیت کرده باشیم. 

تیم فوتبال استقلال در ادامه رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر ساعت 15:30 روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم فوتبال ملوان خواهد رفت. شاگردان امیر قلعه نویی در حال حاضر با 50 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

کد خبر 2238901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha