۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۳۸

قهرماني مطلق عنوان کرد:

معرفي ايثارگران به عنوان الگو براي دانش آموزان/ معلمي را افتخار مي دانم

معرفي ايثارگران به عنوان الگو براي دانش آموزان/ معلمي را افتخار مي دانم

همدان – خبرگزاری مهر: فرماندار همدان با تاكيد بر ملاقات دانش اموزان از جانبازان و ايثارگران گفت: باید اين افراد را به عنوان الگوهاي مناسب و ارزشمند براي جوانان معرفي كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قهرماني مطلق ظهر سه شنبه در يازدهمين شوراي آموزش و پرورش شهرستان همدان بابيان اين مطلب افزود: مي توان از جانبازاني كه والدين دانش آموزان هستند براي حضور در مدارس دعوت و آنان را به عنوان قهرمانان و الگوهاي بزرگ معرفي كرد.

وي گفت: گزارشي از وضعيت دانش آموزان برتر در المپيادها و جشنواره هاي خوارزمي در سال هاي 85 تا كنون تهيه و در جلسه بعدي شورا ارائه شود تا بتوان از اين افراد به عنوان الگوهاي درسي براي ساير دانش آموزان استفاده كرد.

وي با اشاره به تاكيد مقام معظم رهبري به اجراي سبك زندگي اسلامي در زندگي ادامه داد: دشمنان از درك عظمت و شكوه انقلاب اسلامي ايران عاجزند و بايد از داشته ها و سرمايه هاي خود استفاده كنيم.

قهرماني مطلق با تاكيد بر حضوركارشناسان تغذيه در مدارس افزود: اين كارشناسان در جلسات انجمن اوليا و مربيان نيز حضورداشته باشند و نكات بهداشتي را براي والدين بازگو كنند.

پس از فرمانداري به مدرسه بر مي گردم

وي كار در فرمانداري را توفيقي الهي دانست و گفت: پس از فرمانداري به كلاس درس بر ميگردم و با وجود پيشنهادات بسيار براي تدريس در دانشگاه هاي معتبر به شغل شريف معلمي بر ميگردم.

وي با بيان اينكه معلم بودن را افتخار مي دانم، افزود: در دوران خدمت سياسي خود هيچگونه فعاليت اقتصادي انجام ندادم.

وي اظهار كرد: آنچه در توان داشتم براي خدمت به مردم به كار گرفتم و اميدوارم فرماندار بعدي توانمندتر از من باشد.

کد خبر 2239030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha