۴ اسفند ۱۳۹۲، ۸:۵۶

امیر حاج رضایی در گفتگو با مهر:

میانگین سنی بالا یکی از مشکلات لیگ است/ موافق گردش فعلی فوتبال نیستم

میانگین سنی بالا یکی از مشکلات لیگ است/ موافق گردش فعلی فوتبال نیستم

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به نشست ویژه در سازمان لیگ برای بررسی مشکلات لیگ برتر تاکید کرد یکی از منتقدان شرایط فعلی فوتبال ایران است وحتی با کسانی که در شرایطی فعلی مسئولیت اداره این رشته را برعهده دارند مخالفت است. وی همچنین تاکید کرد میانگین بالای سنی بازیکنان یکی از مشکلات فعلی لیگ برتر است که باید برای فصل آینده تدابیری ویژه ای در نظر گرفت.

امیر حاج‌رضایی در گفتگو با مهر، در خصوص برگزاری جلسه ویژه در سازمان لیگ برای بررسی میانگین سنی بالای بازیکنان لیگ برتر بیان کرد: این جلسه برای بررسی ایرادات لیگ برتر برگزار شد که البته چیز کمی نیست که بتوان در سه یا چهار ساعت به آن پرداخت و راهکارهایی را پیدا کرد.

وی افزود: بهرحال مسئولان سازمان لیگ متوجه شدند که لیگ به لحاظ میانگی سنی بازیکنان دچار مشکلاتی است که این ناشی از آمارهایی است که به دست مسئولان سازمان لیگ رسیده است. البته یکسری مشکلات دیگر هم وجود دارد که مشترک است و تا جایی که زمان اجازه می‌داد در این باره بحث و گفتگو شده است.

این کارشناس ادامه داد: در خصوص مسایلی که در این نشست مطرح شده بود چون سایر دوستان آنجا بودند نباید فعلا آن را مطرح کنم. هر کدام از دوستان در خصوص اینکه لیگ از چه نواحی مورد تهدید قرار می‌گیرد دلایل خود را عنوان کردند که سن بالای بازیکنان یکی از این دلایل بود و با توجه به زمانی که در اختیار داشتیم به آن پرداختیم.

حاج رضایی درباره دلایل خود عنوان کرد: من خودم را به خاطر اینکه متعهد می‌دانم در این جلسه حاضر شدم. من با گردش فوتبال در حال حاضر موافق نیستم  و حتی با کسانی که در شرایط کنونی آن را اداره می‌کنند هم موافق نیستم ولی به دلیل اینکه کمکی به فوتبال ملی کرده باشم رفتم چونکه حتی با مخالفانم هم حرف می‌زنم.

وی تاکید کرد: من به دو دلیل در این نشست حاضر شدم. دیدگاه اول من این بود که برای فوتبال ملی کمک کوچکی کرده باشم و دیدگاه دوم من به نزاکت بر می‌گردد. هر جا که بتوانم کمکی کنم تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

کد خبر 2239861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha