۱ اسفند ۱۳۹۲، ۸:۵۷

ونگر پس از شکست مقابل بایرن:

"آرین روبن"بزرگنمایی کرد/ او بازی را کشت

"آرین روبن"بزرگنمایی کرد/ او بازی را کشت

سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از شکست مقابل بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، آرین روبن را متهم به فریب داور کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بایرن مونیخ چهارشنبه شب در ورزشگاه امارات با نتیجه 2 بر صفر مقابل آرسنال به برتری رسید. در دقایق پایانی نیمه نخست "نیکولا ریتزولی"، داور ایتالیایی دیدار، خطای دروازه بان آرسنال بر روی مهاجم بایرن مونیخ را پنالتی تشخیص داد و این بازیکن را با کارت قرمز جریمه کرد.

"آرسن ونگر" در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: دروازه بان ما با روبن برخورد کرد اما من به روبن گفتم این موضوع را بیش از اندازه بزرگ کردی و جریان بازی را تغییر دادی.

سرمربی آرسنال افزود: من به روبن گفتم این فقط تغییر بازی نبود، بلکه کشتن آن بود. این یک بازی باکیفیت بود اما در نیمه دوم کاملا یکطرفه شده بود. روبن به اندازه کافی برای بزرگنمایی چنین صحنه‎هایی تجربه دارد. آنها هر برخوردی را بزرگنمایی می‎کنند اما ما چنین عادتی نداریم. ما در انگلستان و در لیگ برتر از این عادت‎ها نداریم. اما باید عادت کنیم و آن را بپذیریم.

ونگر ادامه داد: من اعتقاد دارم وویسیچ با ناداوری از زمین اخراج شد چراکه این یک موقعیت آشکار گلزنی نبود. من افسوس می‎خورم چراکه تا اواخر نیمه نخست یک فوتبال عالی را شاهد بودیم. بعد از ان دیگر بازی بهم خورد.


صحنه وقوع پنالتی در ورزشگاه امارات

 


"آرسن ونگر" با دست به "آرسن روبن" نشان می دهد که این بازیکن هلندی شیرجه زده است

 

کد خبر 2240179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha