۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۹:۲۵

روشن با مهر مطرح کرد:

شبانه‌روزی‌شدن درمانگاه سیراف خواسته اساسی مردم است/ لزوم ایجاد دفتر گمرک در سیراف

شبانه‌روزی‌شدن درمانگاه سیراف خواسته اساسی مردم است/ لزوم ایجاد دفتر گمرک در سیراف

سیراف - خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی شهر سیراف گفت: شبانه‌روزی‌شدن درمانگاه سیراف خواسته اساسی مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین روشن عصر پنجشنبه پس از جلسه ای که با عنوان طرح و رفع مسائل و مشکلات شهر سیراف و در حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر سیراف انجام شد به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه جلسه بسیار خوبی بود و فرماندار شهرستان نیز در خصوص رفع مسائل مطرح شده نظر مثبتی داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر سیراف یکی از مهم ترین موضوعات مطرح شده را شبانه روزی کردن درمانگاه سیراف عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه شبانه روزی شدن درمانگاه سیراف یکی از خواسته های مهم مردم این شهر در حوزه بهداشت و درمان است.

وی اضافه کرد: با این اتفاق تا حدودی مشکل مراجعه بیماران( طی 24 ساعت شبانه روز ) به بیمارستان کنگان با توجه به بعد مسافت تا این شهر و تسریع در درمان های اولیه، شبانه روزی شدن درمانگاه سیراف از اهمیت بالایی برخوردار است.

لزوم بازگشایی دفتر گمرک در سیراف

روشن خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر سیراف همچنین خواستار بازگشایی دفتر گمرک در سیراف شدند. در زمان قبل از انقلاب گمرک و دفتر آن در شهر سیراف فعال بوده است که پس از انقلاب بنا به دلایلی تعطیل می شود.

وی اظهار داشت: بازگشایی دفتر گمرک در سیراف می تواند اعتبار و رونق خوبی برای بندر تاریخی سیراف که زمانی راه آبی ابریشم از آن می گذشت باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر سیراف اظهار امیدواری کرد: موضوع بازگشایی دفتر گمرک و شبانه روزی شدن درمانگاه سیراف تقاضای مردم سیراف است که امیدواریم با عنایت فرماندار محترم شهرستان کنگان به نتیجه برسد.

روشن در پایان درگذشت سید محسن پورفاطمی برادر نماینده دشتی و تنگستان را از سوی اعضای شورای اسلامی شهر سیراف تسلیت گفت.

کد خبر 2240538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha