۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۳

حسني اعلام کرد:

شهر شوقان در خراسان شمالی فاقد درمانگاه شبانه‌روزی است

شهر شوقان در خراسان شمالی فاقد درمانگاه شبانه‌روزی است

جاجرم - خبرگزاری مهر: شهردار شوقان با انتقاد از نبود درمانگاه شبانه‌روزی در این شهر، خواستار توجه بیشتر مسئولان به رفع نیازهای پزشکی و درمانی مردم این شهر شد.

حسین حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: مسئولان به وعده هاي خود در خصوص رفع نيازهاي درمانگاه شوقان عمل کنند.

وی با اشاره به ضعيف بودن امكانات پزشكي در شهر شوقان اظهار داشت: اين شهر داراي با يك درمانگاه که فقط در طول روز دایر بوده و کمبودهای فروانی نیز دارد، پاسخگوي نياز مردم اين شهر نيست.

حسنی افزود: شبانه روزي نبودن درمانگاه شهر شوقان مشكلات زیادی را برای شهروندان این شهر به همراه داشته، اما انتظار داریم مسئولین محترم در خصوص دوشیفته کردن این درمانگاه، رفع کمبودها و اداره آن به صورت شبانه روزی اقدام کنند.

وی نبود دندانپزشك، ماما، پرستار، پزشك دوم، آزمايشگاه و... را برخي از مشكلات اين درمانگاه عنوان كرد و گفت: نامناسب بودن آمبولانس اين درمانگاه نيز يكي از مهم ترين مشلات آن به شمار مي‌رود.

به گفته شهردار شوقان، به منظور تخصيص يك دستگاه آمبولانس از سوي اعضاي شوراي اسلامي شهر شوقان پيگيري هاي زیادی انجام شده اما تاكنون این تلاشها نتيجه اي به همراه نداشته است.

شهردار شوقان، ساعت كاري فعلی این درمانگاه را ساعت 14 هر روز اعلام كرد و افزود: پس از اين ساعت درمانگاه تعطيل است و بيماران مراجعه كننده باید یا به مراکز شهرهای اطراف مراجعه کنند و یا با درد و بیماری خود را تا بازگشایی روز بعد درمانگاه تحمل کنند.

وي تاکید کرد: عدم امكانات كافي و يك شيفت بودن درمانگاه موجب شده تا در برخی از موارد، بيماراني اورژانسي در راه رسيدن به بیمارستان بجنورد جان خود را از دست بدهند.

شهردار شوقان از مسئولان استان خواست تا رفع مشكلات اين شهر را به طور جدي مورد توجه قرار داده و وعده هاي خود را در خصوص رفع مشكلات این شهر به ویژه بهبود وضعیت درمانگاه شوقان عملي کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، شوقان از شهرهای خراسان شمالی و یکی از مناطق گردشگری و تفریحی است که در فاصله 64 کیلومتری شهر بجنورد قرار گرفته و دارای سه هزار نفر جمعیت است.

کد خبر 2385648

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha