۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۸:۲۸

حسنی در گفتگو با مهر:

مسئولان خراسان شمالی به نیازهای شهرهای تازه تاسیس توجه کنند

مسئولان خراسان شمالی به نیازهای شهرهای تازه تاسیس توجه کنند

جاجرم - شهردار شوقان خواستار توجه مسئولان استانی به نیازهای شهرهای تازه تاسیس خراسان شمالی شد.

حسین حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: شهر شوقان یكی از شهرهای تازه تاسیس خراسان شمالی است كه مشكلات و نیازهای زیادی دارد و مردم این شهر و شهرداری نیز به طور مكرر خواسته های خود را به مسئولان اعلام كرده اند اما متاسفانه تاكنون نتیجه مطلوبی حاصل نشده است.

وی اظهار داشت: توجه به امكانات ورزشی یكی از مهم ترین خواسته های مردم این شهر است چرا كه بسیاری از قهرمانان استان در رشته های ووشو، والیبال و فوتسال از اهالی این شهر هستند.

حسنی حمایت مسئولان از تیم های ورزشی را یكی دیگر از خواسته های وزرشكاران این شهر عنوان كرد و افزود: با توجه به اینكه شهرداری شوقان به صورت رایگان زمینی برای فوتبال اهدا كرده است اما متاسفانه از سوی تربیت بدنی هیچگونه اقدامی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: به رغم اینکه تمامی حمایت های ورزشی از سوی شهرداری این شهر انجام می شود، اما تربیت بدنی نقش خود را ایفا نمی كند.

حسنی رفع مشکلات درمانی و پزشکی و تجهیز کتابخانه عمومی و توجه به زیرساخت های این شهر را از دیگر خواسته های مردم شوقان عنوان کرد.

شهردار شوقان از مسئولان استان خواست تا رفع مشكلات این شهر تازه تاسیس استان را كه از ظرفیت های بالای فرهنگی، ورزشی، گردشگری و ... برخوردار است مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان و ۲۲ شهر بیش از ۸۶۷ هزار نفر جمعیت دارد.

شهر شوقان یکی از مناطق گردشگری و تفریحی است که در فاصله ۶۴ کیلومتری شهر بجنورد قرار گرفته و دارای سه هزار نفر جمعیت است.

کد خبر 2436532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha