۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۵۹

حسني:

ناامن بودن 70 درصد مدارس شوقان در خراسان شمالی موجب نگرانی خانواده‌ها شده‌است

ناامن بودن 70 درصد مدارس شوقان در خراسان شمالی موجب نگرانی خانواده‌ها شده‌است

جاجرم - خبرگزاری مهر: شهردار شوقان از تخريبي بودن 70 درصد مدارس این شهر و عدم ایمنی کافی برای حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس و نگرانی خانواده‌های آنان خبر داد.

حسين حسني در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مدارس شهر شوقان از لحاظ فضاي فيزيكي وضعيت نابساماني دارند به طوريكه 70 درصد مدارس اين شهر باید تخريب و نوسازی شود.

وي با بیان اینکه تحصيل دانش آموزان در مدارس ناايمن و تخريبي، موجب نگراني خانواده ها شده است، گفت: متاسفانه تاكنون هیچ اقدامي از سوي مسئولين براي نوسازي و بازسازي اين مدارس انجام نشده است.

حسنی افزود: مسئولين بايد هرچه سريعتر براي بازسازي مدارس تخريبي شهر شوقان وارد عمل شده و دغدغه خانوده هاي دانش آموزان را رفع كنند.

وی وضعیت فعلی مدارس این شهر را تهديدي براي سلامتي دانش آموزان دانست و گفت: توجه به سلامت و امنیت دانش آموزان به عهده مسئولین آموزش و پرورش و نوسازی مدارس است.

به گفته وی مدرسه سه كلاسه حضرت زهرا(س) شوقان تبديل به خوابگاه دانش آموزان شده و دانش آموزان این مدرسه نیز به ناچار به ادامه تحصیل در مدارس نا ایمن شده اند.

شهردار شوقان، دبستان ابتدايي بهار و دبستان چمران را از جمله مدارس تخريبي شوقان عنوان كرد و گفت: متاسفانه مدارس اين شهر همگی فاقد سالن ورزشي هستند.

شهردار شوقان با بيان اينكه شوقان داراي مشكلات زيادي از قبيل، نبود امكانات ورزشي، تخریبي بودن مدارس، نبود درمانگاه شبانه روزي، كمبود نيروي انساني در آتش نشاني، عدم توجه به مناطق گردشگري شوقان و ... است، افزود: مسئولين بايد براي رفع مشكلات اين شهر چاره اي بينديشند و وعده هاي خود را در خصوص رفع مشكلات عملي کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهر شوقان در فاصله 64 كيلومتري شهربجنورد مرکز استان خراسان شمالی است که بیش از سه هزار نفر جمعيت دارد.

کد خبر 2387917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha