۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷

حسنی:

رفع مشکلات شهر شوقان نیازمند توجه ویژه مسئولین است

رفع مشکلات شهر شوقان نیازمند توجه ویژه مسئولین است

جاجرم- شهردار شوقان خواستار توجه جدی مسئولین ارشد خراسان شمالی از جمله استاندار استان به منظور رفع مشكلات شهر تازه تاسیس شوقان شد.

حسین حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مشکلات متعدد شهر شوقان، اظهار کرد: شوقان یكی از شهرهای تازه تاسیس شهرستان جاجرم در خراسان شمالی با مشكلات بسیاری مواجه است كه به رغم اطلاع رسانی ها و پیگیری های بسیار، متاسفانه تاکنون اقدامی از سوی مسئولین صورت نگرفته است.

وی با بیان این که با وجود پیگیری های فراوان مشکلات شهر شوقان به نسبت گذشته نه تنها كاهش نیافته بلكه بیشتر نیز شده است، خواستار توجه جدی استاندار و مسئولین ارشد استان برای رفع مشكلات این شهر تازه تاسیس شد.

حسنی اظهار داشت: شوقان از ظرفیت های خوبی در زمینه های مختلف از جمله گردشگری و تفریحی برخوردار است كه این پتانسیل ها و بالفعل کردن آنها نیز نیازمند توجه اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است.

شهردار شوقان امكانات ضعیف آتش نشانی، نبود درمانگاه شبانه روزی و امكانات پزشكی، نبود امكانات ورزشی، تخریبی بودن ۷۰ درصد مدارس و ... را از جمله مشكلات این شهر عنوان كرد و گفت: پیگیری های زیادی برای رفع این مسائل انجام شد اما متاسفانه تاكنون نتیجه ای حاصل نشده است.

حسنی با بیان اینكه شهرداری شوقان یك میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از دستگاه های اجرایی مطالبه دارد، افزود: اگر این مطالبات پرداخت شود برخی از مشكلات این شهر رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شوقان یكی از شهرهای تازه تاسیس خراسان شمالی در شهرستان جاجرم است که با سه هزار نفر جمعیت در فاصله ۶۴ كیلومتری بجنورد، مرکز استان قرار گرفته است.

کد خبر 2578669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha