۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۷

حسنی:

تکمیل ساختمان کتابخانه عمومی شوقان نیازمند تخصیص به موقع اعتبار است

تکمیل ساختمان کتابخانه عمومی شوقان نیازمند تخصیص به موقع اعتبار است

جاجرم - خبرگزاری مهر: شهردار شوقان گفت: تخصیص به موقع اعتبارات، تکمیل ساختمان کتابخانه عمومی شوقان در خراسان شمالی را تسریع می کند.

حسین حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به منظور ساخت كتابخانه عمومي شهر تازه تاسيس شوقان در خراسان شمالي 250 ميليون تومان از محل اعتبارات تملك دارايي استان تخصيص يافته كه از اين ميزان تا كنون 40 ميليون تومان هزينه شده و براي سال جاري نيز تنها 20 ميليون تومان ديگر اختصاص يافته است.

وی با بيان اينكه ساخت اين كتابخانه تا کنون بيش از 20 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است، اظهار داشت:  کندی احداث این کتابخانه به دلیل تخصیص قطره چکانی اعتبارات است و اگر اعتبارات تخصیص یافته افزایش و به موقع پرداخت شود، در آينده اي نزديك كتابخانه عمومي اين شهر به بهره برداري خواهد رسيد.

حسني با اشاره به اینکه زمين اين كتابخانه توسط شوراي شهر و شهرداري شوقان به صورت رايگان واگذار شده افزود: هم اکنون كتابخانه اين شهر به صورت اجاره اي دایر است و هزینه این اجاره نیز از سوي شهرداري این شهرپرداخت می شود.

شهردار شوقان تصریح کرد: تجهيز كتابخانه عمومي شوقان يكي از نيازهاي مهم فرهنگي اين شهر براي مردم آن است و بايد در راستاي بهره برداري هرچه سريع تر از آن گام های بلندتری برداشته شود.

وي افزود: به رغم اينكه شوقان در سال 80 از دهستان به شهر تبديل شده است اما به دلیل کم توجهی مسئولان، همچنان با کمبود و مشكلات زيادي دست و پنجه نرم مي كند.

وی از مسئولان استان و شهرستان خواست تا نگاه ویژه ای به رفع مشکلات این شهر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهر شوقان در فاصله 64 كيلومتري شهرستان بجنورد مركز خراسان شمالي و داراي بيش از سه هزار نفر جمعيت است.

 

کد خبر 2390916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha