۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۳۶

عندلی به مهر خبر داد:

افتتاح درمانگاه شبانه روزی گلبهار در مجتمع بزرگ آبشار

افتتاح درمانگاه شبانه روزی گلبهار در مجتمع بزرگ آبشار

اصفهان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت خدمات درمانی گلبهار زاینده رود از افتتاح درمانگاه شبانه روزی گلبهار در مجتمع بزرگ آبشار در شهرک شهید کشوری با هدف تمرکز زدایی و ایجاد امنیت خاطر برای ساکنین خبر داد.

محمدرضا عندلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روز پنج شنبه هفته گذشته مصادف با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار درمانگاه شبانه روزی گلبهار در مجتمع بزرگ آبشار به همت مدیر عامل شرکت عمران آبشار اسپادانا و همراهی هیئت مدیره شهرک شهید کشوری و با سرمایه گذاری یکی از سرمایه گذاران موفق در این زمینه افتتاح شد.

وی افزود: پیش از این درمانگاهی در این مجتمع وجود نداشته و مردم برای موارد درمانی مهم مجبور بودند به بیمارستان های شهر اصفهان مراجعه کنند و در این راه  مواردی همچون آلودگی، هزینه و صرف وقت بسیار را علاوه بر درد بیماری تحمل کنند.

مدیرعامل شرکت خدمات درمانی گلبهار زاینده رود تاکید کرد: هیئت مدیره این شرکت تصمیم به انجام پروژه ای درمانی داشتند و پس از تحقیقات لازم تشخیص دادند که این منطقه نیازمند ساخت درمانگاه شبانه روزی است بنابراین زمینی به مساحت 200 متر و در دو طبقه به این امر اختصاص داده شد و 850 میلیون تومان نیز برای خرید زمین، ساخت و تجهیز درمانگاه هزینه شده است.

وی ادامه داد: از این پس این درمانگاه به شکل شبانه روزی در بخش های پزشک عمومی، دندانپزشکی، تخصص داخلی، تزریقات و پانسمان، جراحی عمومی و اورولوژی با 30 درصد تخفیف در تعرفه نظام پزشکی آماده خدمت به ساکنان مجتمع بزرگ آبشار است ضمن اینکه این درمانگاه مناطق ردَان، دنارت، اشکاوند، اصفهانک و چریان که دارای درمانگاه نیستند را نیز می تواند پوشش دهد.

عندلی بیان داشت: همچنین این مرکز دارای اتاق احیا و اتاق عمل سرپایی بوده و در 3 شیفت کاری آماده سرویس دهی به مراجعین است.

وی اضافه کرد: قراردادی با مرکز آمبولانس بیمارستان الزهرا (س) بسته شده که در صورت نیاز اعزام بیمار قلبی، تنفسی و موارد دیگر بیماران به بیمارستان های الزهرا (س) و چمران منتقل می شوند و راه دسترسی شهرک به این نقاط نیز بسیار خوب است.

 نیازمند مساعدت مسئولان برای تاسیس داروخانه شبانه روزی هستیم

مدیرعامل شرکت خدمات درمانی گلبهار زاینده رود ابراز داشت: نکته مهمی که لازم است ذکر کنم این است که ما در این منطقه هنوز داروخانه شبانه روزی نداریم، داروخانه ای داریم که پیش از این دو ساعت در روز فعالیت می کرده است و امیدواریم با همت مسئولان داروخانه شبانه روزی نیز در این مرکز افتتاح شود.

وی اضافه کرد: تا آن زمان قرار شده داروخانه فعلی، صبح و بعدازظهر به بیماران خدمات  لازم را ارائه کند و اگر داروهایی خاص در شب نیاز باشد خود بیمارستان قادر به تامین آن هست اما بر این نکته تاکید می کنم که مساعدت مسئولان برای احداث داروخانه شبانه روزی در این منطقه ضروری است.

عندلی تصریح کرد: مکاتباتی با معاونت غذا و دارو انجام شده و قول ایجاد داروخانه شبانه روزی در این مجتمع را به ما دادند امیدواریم با پشتیبانی مسئولان دانشگاه و هیئت‌مدیره مرکز بار سنگین این مسئولیت را به سرمنزل مقصود برسانیم .

کد خبر 2251522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha