۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۸:۱۱

صمد مرفاوی:

اشتباهات فردی عامل شکست ما بود/ پرسپولیس بهتر از صبا نبود!

اشتباهات فردی عامل شکست ما بود/ پرسپولیس بهتر از صبا نبود!

سرمربی تیم فوتبال صبای قم پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این بازی برتر از ما نبود اما اشتباهات فردی بازیکنانم باعث شد در این دیدار بازنده شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی پس از شکست 3 بر یک عصر امروز جمعه تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. فرق ما با پرسپولیس این بود که دروازه بان آنها نیمه اول چند توپ مهار کرد ولی متاسفانه توپ هایی که اصلا موقعیت هم نبودند وارد دروازه ما شد.

وی ادامه داد: بعد از دو گلی که در نیمه اول دریافت کردیم روحیه و انسجامی تیمی ما پایین آمد. ولی در این دیدار بازیکنانم خوب عمل کردند. اگر اشتباهات دروازه بانی نبود این نتیجه رقم نمی خورد. با این حال این اشتباهات جزیی از فوتبال است. ما موقعیت های خوبی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. تیمی هم که نتواند از موقعیت هایش استفاده کند گل می خورد. ما این بازی را روی اشتباهات فردی بازیکنانم واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: این نبود که پرسپولیس خیلی از ما سرتر باشد بلکه این ما بودیم که به خاطر برخی اشتباهات فردی موقعیت هایی را در اختیار پرسپولیس قرار دادیم و آنها هم از موقعیت هایشان برای رسیدن به گل استفاده کردند.

کد خبر 2240922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha