۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۹:۱۱

رضا عنایتی:

صبا به بی‌تجربگی بازیکنانش باخت/ پنالتی گل می‌شد شادی خاصی می‌کردم

صبا به بی‌تجربگی بازیکنانش باخت/ پنالتی گل می‌شد شادی خاصی می‌کردم

مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت اگر ضربه پنالتی اش وارد دروازه پرسپولیس می شد قصد داشت شادی خاصی را از خود به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی پس از شکست 3 بر یک تیم فوتبال صبای قم پرسپولیس تهران و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بازی بسیار خوبی انجام شد و تماشاگران از این بازی لذت بردند. علت اصلی شکست ما مقابل پرسپولیس بی تجربگی تعدادی از بازیکنانمان بود که بسیار جوان بوده و هنوز برای چنین دیدارهای حساسی آمادگی لازم را ندارند.

عنایتی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر موقعیت های نیمه اول ما که تعدادش کم هم نبود به گل تبدیل می شد نتیجه در پایان چیز دیگری بود.

مهاجم صبا شعارهای هواداران پرسپولیس علیه خود را کار غیر فرهنگی دانست و تصریح کرد: متاسفنه هوداران پرسپولس در طول بازی حرف های ناپسندی در خصوص من عنوان کردند و فکر می کنم با فرهنگ ما مغایرت بسیاری دارد. امیدوارم روزی فرا برسد که این گونه مسائل دیگر در فوتبال ما وجود نداشته باشد و هواداران هر تیمی تنها به تشویق تیم خود بپردازند.

مهاجم صبا در پاسخ به این سئوال که بعد از گل شادی خاصی انجام ندادید گفت: اگر آن پنالتی به گل تبدیل می شد شادی مخصوصی داشتم، اما دیگر زمانی توانستم به پرسپولیس گل بزنم که نتیجه را واگذار کرده بودیم و در ثانیه های پایانی بازی قرار داشتیم.

رضا عنایتی در پایان خاطرنشان کرد: ما سه بازی دیگر در پیش داریم و تلاش می کنیم با پیروزی در این سه بازی موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

کد خبر 2240944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha