۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۱۳

حجت الاسلام حسینی شاهرودی:

ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی اولویت کاری مسئولان باشد

ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی اولویت کاری مسئولان باشد

سنندج – خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان باید ترویج و گسترش سبک زندگی اسلامی – ایرانی به ویژه در بین نسل جوان اولویت کاری مسئولان استان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت ‌الاسلام سید محمد حسینی ‌شاهرودی شامگاه شنبه در جلسه مشترک کمیته‌ های شورای راهبردی استان کردستان اظهار داشت: دشمنان به دنبال ضربه زدن به اسلام و ارزش های انقلاب هستند و باید با بصیرت افزایی و هوشیاری همچون گذشته فتنه های آنان را خنثی کنیم.

وی با اشاره به دین اسلام و رهنموده های انبیاء در تمامی حوزه های زندگی بشری افزود: پیروی از قرآن و آموزه های امامان و پیامبران تنها راه هدایت گر و روشنگر است که اجر اخروی و دنیوی را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: در حال حاضر بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌ های اجتماعی و فرهنگی به دلیل دورشدن از مبانی هویت‌ بخش دینی بوده و همین امر صدمات بسیاری را بر حوزه فرهنگی و اجتماعی وارد کرده است.

حجت الاسلام شاهرودی یادآور شد: در بحث بنیان خانواده‌ ها اگر احترام و صمیمیت مورد توجه قرار نگیرد شاهد ضربات جبران ‌ناپذیری بر بنیاد خانواده‌ ها هستیم و به هر میزان این مهم مورد غفلت واقع شود صدمات نیز گسترده‌ تر می شود.

وی ادامه داد: باید در مسیر دین و انبیا حرکت کنیم چرا که اسلام مهمترین برنامه تعالی‌ بخش را برای زندگی سالم و به تبع آن تأمین سلامت جامعه ارائه کرده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: سبک زندگی مادی‌ گرایانه غربی هیچ حرفی در برابر سبک زندگی متعالی اسلامی نداشته و نمی‌ تواند در برابر نفوذ ارزش‌ های اسلامی در جهان به ویژه ملت های آزادی خواه حرفی برای گفتن داشته باشد.

حجت ‌الاسلام شاهرودی اظهار داشت: اسلام دین حق و پاسداری از ارزش ها است و تمامی امور برای حفظ کرامت انسان‌ ها در نظر گرفته شده و در این راستا نیز مبحث حقوق شهروندی به صورت کامل در آموزه‌ های اسلامی مورد تأکید قرار گرفته است.

در ادامه این جلسه شماری از اعضای کمیته راهبردی استان کردستان به بیان دیدگاه های کاری خود در حوزه های مختلف پرداختند.

کد خبر 2241916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha