۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶

کیانپور خبر داد:

سد حوضیان نیمه اول سال 93 به بهره برداری می رسد

سد حوضیان نیمه اول سال 93 به بهره برداری می رسد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استانداری لرستان از بهره برداری از سد حوضیان در نیمه اول سال 93 خبر داد.

مجید کیانپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عملیات بهره برداری از سد حوضیان شهرستان الیگودرز تا پایان نیمه اول سال 93 انجام می شود.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی این سد بیان داشت: هم اکنون سد حوضیان دارای بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی است و امیدواریم تا پایان نیمه اول سال آینده به بهره برداری برسد.

معاون عمرانی استانداری لرستان تصریح کرد: برای بهره برداری از این سد جلسات فراوانی با حضور استاندار لرستان و همچنین مسئولین وزارت نیرو برگزار شده تا این سد در زمان یاد شده به بهره برداری برسد.

کیانپور با اشاره به شبکه آبیاری سد حوضیان نیز بیان داشت: شبکه آبیاری این سد بیش از سه هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان الیگودرز را تحت پوشش قرار می دهد.

وی بیان داشت: هم اکنون پیگیریهای لازم برای اجرای شبکه آبیاری این سد در حال انجام است و امیدواریم که هرچه زودتر زمینه اجرای آن فراهم شود.

معاون عمرانی استانداری لرستان همچنین به سد خان آباد شهرستان الیگودرز اشاره کرد و گفت: هم اکنون پیشرفت فیزیکی شبکه آبیاری این سد بیش از 90 درصد است و کار اجرایی آن در مراحل پایانی قرار دارد.

کیانپور تصریح کرد: این سد به طور کامل تا پایان نیمه اول سال 93 به بهره برداری می رسد.

وی همچنین با اشاره به سد کمندان شهرستان ازنا نیز بیان داشت: این سد دارای 65 درصد پیشرفت فیزیکی است.

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار کار اجرایی این سد تا پایان سال 93 صورت خواهد گرفت گفت: در زمینه شبکه آبیاری این سد نیز اقدامات خوبی انجام شده است.
 

کد خبر 2242141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha