۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۷:۱۱

قلعه‌نویی پیش از دیدار با الشباب:

تبعات سالم کارکردن و باج ندادن همین است/ خودم از پیشنهادات خبر ندارم

تبعات سالم کارکردن و باج ندادن همین است/ خودم از پیشنهادات خبر ندارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه در آستانه دیدار با نماینده عربستان شایعاتی منتشر می شود که خود من از آن خبر ندارم. اینها تبعات سالم کار کردن و باج ندادن به افرادی است که به دنبال ضربه زدن به قلعه نویی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی پس از تمرین عصر امروز یکشنبه تیم فوتبال استقلال تهران، در مورد دیدار این تیم برابر الشباب عربستان در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: شروع بازی ها در رقابت هایی مثل لیگ قهرمانان آسیا اهمیت زیادی دارد و امیدوارم با حضور تماشاگران و حمایتی که از تیم انجام می دهند بتوانیم با ارائه فوتبالی تاکتیکی و تماشاگر پسند سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه در این دیدار تنها هاشم بیک زاده و احمد جمشیدیان را به علت مصدومیت در اختیار ندارند خاطرنشان کرد: با بودن خسرو حیدری، ایمان مبعلی و اضافه شدن آندو مشکلاتمان به حداقل می رسد و تقریبا همه بازیکنان را برای این دیدار در اختیار خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم با نمایش فوتبالی قابل قبول سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کنیم.

وی با اشاره به خبرهایی که مبنی بر جدایی اش از استقلال مطرح می شود گفت: جای تاسف دارد که در آستانه یک دیدار ملی اینگونه اخبار منتشر می شود. این آقایان اگر با قلعه نویی مشکل دارند حداقل منافع ملی را در نظر بگیرند و در آستانه دیدار با الشباب این مسائل را مطرح نکنند. من نمی دانم این چه پیشنهاداتی است که خود من از آن خبر ندارم. متاسفانه برخی ها با قلعه نویی مشکل دارند اما استقلال را وارد حاشیه می کنند.

امیر قلعه نویی با بیان اینکه اگر هم حرفی بزنیم برخی آقایان ناراحت می شوند افزود: تمام فکر من موفقیت استقلال است و به نظرم خدمت کردن به هواداران آبی افتخار بزرگی است. اینهایی که این مسائل را مطرح می کنند نه به منافع ملی اعتقاد دارند و نه مسلمان هستند. یک روز بحث شام خوردن من با مربی ملوان را مطرح می کنند و یه روز پیشنهادات میلیاردی را. اینها با قلعه نویی مشکل دارند.

وی افزود: البته وقتی سالم کاری کنی و باج ندهی این تبعات را هم دارد. اینها تبعات همین سالم کار کردن و باج ندان به برخی آقایان است. عزت و ذلت دست خداست نه دست این قلم ها. امیدوارم خدا همچنان به ما عزت بدهد و بتوانیم به هواداران استقلال خدمت کنیم.

کد خبر 2242487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha