۵ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۳۶

صدرایی:

دانش آموزان علوم و معارف اسلامی در کنکور موفق تر هستند

دانش آموزان علوم و معارف اسلامی در کنکور موفق تر هستند

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای اراک گفت: دانش آموزان فارغ التحصیل رشته علوم و معارف اسلامی از دانش آموزان موفق در کنکور هستند.

معصومه صدرایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: شاخه نظری شامل رشته های ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی می باشد.

وی افزود: در حال حاضر رشته علوم و معارف اسلامی حدود شش سال است که در اراک فعال است و دو سری فارغ التحصیل را تحویل داده است.

مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای اراک ابراز کرد: دانش آموزان رشته علوم و معارف اسلامی به لحاظ گذراندن دروس تخصصی می توانند در ورود به دانشگاه و در رقابت با فارغ التحصیلان رشته علوم انسانی شانس بیشتری را برای موفقیت در کنکور داشته باشند.

صدرایی با اشاره به اینکه فارغ التحصیلان این رشته می توانند در رشته های حقوق، علوم قضایی، مدیریت و دبیری در دانشگاه قبول شوند، اظهار کرد: دبیرستان صدرا از اواخر خرداد ماه سال آینده برای پایه های اول و دوم و سوم دبیرستان در رشته های مذکور ثبت نام می نماید.

وی یادآور شد: ثیت نام دانش آموزان پایه سوم دبیرستان با توجه به حساسیت این پایه از بین دانش آموزان مستعد صورت خواهد گرفت.

مدیر دبیرستان صدرای اراک در پایان ابراز کرد: دبیرستان صدرای اراک از خیابان شیخ فضل الله نوری، کوچه رستگار به خیابان شیخ فضل الله نوری(دروازه شهرجرد)، نرسیده به چهارراه دکتر حسابی، جنب دفترآیت الله مکارم شیرازی انتقال یافته است و متقاضیان می توانند با شماره 32215208 برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرند.

کد خبر 2242728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha