۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷

هفته اول لیگ قهرمانان آسیا؛

کرانچار: السد با ستارگانی مثل رائول شانس صعود دارد/ باید صعود کنیم

کرانچار: السد با ستارگانی مثل رائول شانس صعود دارد/ باید صعود کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: امیدواریم با تجربه‌ای که سپاهان در اختیار دارد بتوانیم موفق به شکست السد شویم.

به گزارش خبرگزاری مهر، زلاتکو کرانچار در نشست خبری قبل از دیدار تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و السد قطر با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: بازی سختی را در برابر السد پیش رو داریم. دو سال پیش سپاهان در دو بازی رفت و برگشت السد قطر را شکست داد و تیم ملی ایران هم تیم ملی قطر را مغلوب کرده و حال نیز سپاهان با اتکاء به ملی پوشان و سایر بازیکنان با کیفیتی که در اختیار دارد مصمم است که باز هم السد را مغلوب کند.

وی افزود: البته فراموش نمی‌کنیم که السد قطر با کادر فنی خوب و ستارگانی همچوم رائول قطعا می‌تواند یکی از شانس‌های صعود از گروه ما باشد و حریف قدرتمندی محسوب می‌شود اما در گام اول هدف‌مان این است که قطعا از گروه صعود کنیم در ادامه رقابت‌ها موفق ظاهر شویم.

کرانچار ادامه داد: نگاهی به رقبایمان در گروه می‌تواند سختی‌ها و دشواری‌ها و قدرتمندی حریفانمان را مشخص کند. الهلال و السد از قهرمانان آسیا و کشورهای خود بوده اند. الاهلی امارات هم از تیم‌های موفق امارات و آسیاست. بنابراین همه تیم‌های این گروه برای صعود کار سختی دارند.

کرانچار در پایان گفت: سپاهان با تجربه بالای آسیایی و کارنامه درخشانی که در اختیار دارد باید در این رقابت‌ها درخشان ظاهر شود و ما برای تحقق این هدف تلاش می‌کنیم.

تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و السد قطر فردا چهارشنبه ساعت 19 در چارچوب هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 2243896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha