۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۴۵

لیگ قهرمانان آسیا؛

سرمربی السد: سپاهان حریف خطرناکی است

سرمربی السد: سپاهان حریف خطرناکی است

سرمربی مراکشی تیم فوتبال السد قطر می‌گوید سپاهان سابقه طولانی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و قطعا حریف فوق العاده خطرناکی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین آماتو در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان ایران و السد قطر اظهار کرد: در دیدار با سپاهان با توجه به اینکه میزبان هستیم و از شرایط میزبانی سود می‌بریم، به دنیال سه امتیاز این دیدار هستیم و به پیروزی فکر می‌کنیم اما نباید فراموش کرد که حریف‌مان تیم فوق العاده خطرناکی محسوب می‌شود.

وی افزود: سپاهان سابقه طولانی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و در سال‌های اخیر از قهرمانان ایران بوده است. قطعا این تیم با این سابقه و تجربه  که از بازیکنان با کیفیتی هم سود میبرد حریفی کاملا قدرتمند و خطرناک برای ما خواهد بود.

آماتو در پایان گفت: در گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم اما امیدورایم با توه به پتانسیلی که السد دارد در این رقابت‌ها باز هم موفق ظاهر شویم و از دیدار اول‌مان هم بتوانیم این موفقیت‌هایمان را آغاز کنیم.

همچنین مصعد علی کاپیتان دوم تیم فوتبال السد در نشست خبری، درباره این مسابقه گفت: گروه ما با وجود تیم‌های سپاهان ایران، الهلال عربستان و الاهلی امارات که همگی از تیم‌های قدرتمند کشورهای خود و از تیم های مدعی آسیایی هستند سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان است و قطعا برای صعود کار بسیار دشواری در پیش داریم.

وی ادامه داد: دیدار فردای ما با سپاهان ایران  نیز از دیدارهای سختی است که پیش داریم اما با توجه با شرایط میزبانی و تدابیری که کادر فنی برای این بازی در نظر گرفته به شدت به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم.

تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و السد قطر فردا چهارشنبه ساعت 19 در چارچوب هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 2243904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha