۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۶:۰۲

صابری:

80 پزشک استان مرکزی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند

80 پزشک استان مرکزی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند

اراک - خبرگزاری مهر: مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی از اعزام 80 گروه پزشکی این سازمان به مناطق عملیاتی جنوب خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، صابر جباری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این تعدادشامل پزشک، پرستار و ماما است که در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اواخر اسفند ماه جاری اعزام می شوند.

وی افزود: اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی استان به منظور آشنایی با روحیه ایثارگری و رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان همچنین  از احداث بیمارستان صحرایی شهید دکتر علی محمدی هزاوه ای هشتم ونهم اسفند ماه جاری در کمیجان خبر داد .

جباری گفت: این بیمارستان در مناطق محروم احداث و در آن 15 پزشک متخصص و فوق تخصص به مدت دو روز خدمات پزشکی بصورت رایگاه به بیماران ارائه خواهند کرد.

وی اظهارداشت: این بیمارستان علاوه بر درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی در بخش های آزمایشگاه، اتاق عمل، مامایی،خدمات دندانپزشکی، عمل جراحی، کلینیک های تخصصی و عمومی نیز به بیماران خدمات ارائه می شود.

وی اعتبار خدمات پزشکی این طرح را بالغ بر 100 میلیون تومان اعلام کرد و پیش بینی کرد در مدت این دو روز بیش از هزار نفر از خدمات بهداشت و درمان این بیمارستان بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات بهداشتی، درمانی به مناطق محروم، کمک به محرومیت زدایی و ارتقاء سطح سلامت مردم مناطق محروم، شناسایی بیماریهای بومی و کاهش ارجاع بیماران روستایی به بیمارستان های شهری از جمله اهداف برپایی این بیمارستان است.

کد خبر 2244114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha