۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۵۷

طی هفته گذشته/

درصد تخلفات سرعت غیرمجاز در استان مرکزی به رتبه 5 کشور رسید

درصد تخلفات سرعت غیرمجاز در استان مرکزی به رتبه 5 کشور رسید

اراک - خبرگزاری مهر: سرپرست شعبه مرکز مدیریت راههای اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی گفت: درصد تخلفات سرعت غیرمجاز در استان مرکزی طی هفته گذشته به رتبه 5 کشور رسید.

حامد عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: میانگین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در کشور 10 درصد است در حالیکه طبق گزارشهای ارسالی درصد  تخلفات سرعت غیر مجاز در استان 17 درصد است.

وی با بیان اینکه در 15محورمجهز به ترددشمار آنلاین استان از از3 تا 9 اسفندماه 974 هزار و 578 وسیله نقلیه سبک و سنگین تردد داشته اند اظهارداشت: از بین این محورها بیشترین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز اراک – سلفچکان با 37 درصد ، سلفچکان - اراک  با 33 درصد ، سلفچکان – دلیجان با 27 درصد و آزادراه ساوه - تهران با 16 درصد تخلف بوده است.

عابدی سهم وسایل نقلیه سنگین را 39 درصد برشمرد و گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین در استان  39 درصد است این در حالی است که میانگین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در کشور به 18 درصد می رسد.

وی پرترددترین محورهای استان را  آزادراه تهران- ساوه، آزادراه ساوه – تهران، بروجرد - اراک و سلفچکان – دلیجان برشمرد و گفت: شلوغ ترین ساعت تردد در محورهای استان مرکزی مربوط به روز جمعه بین ساعت 18 تا 19 با تردد 1864 وسیله نقلیه در آزادراه ساوه – تهران بوده است.

کد خبر 2246559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha