۲۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۳۶

عابدی خبر داد:

تردد بیش از یک میلیون وسیله نقلیه در استان مرکزی/ 27 درصد تخلفات مربوط به سرعت غیرمجاز بود

تردد بیش از یک میلیون وسیله نقلیه در استان مرکزی/  27 درصد تخلفات مربوط به سرعت غیرمجاز بود

اراک - خبرگزاری مهر: سرپرست شعبه مرکز مدیریت راههای اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی از تردد یک میلیون و 349 هزار و 109 وسيله نقليه سبک و سنگین در 19 محور استان مرکزی طی هفته گذشته خبر داد.

حامد عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از این ترددهای 16تا 22 فروردین ماه استان مرکزی 26 درصد سهم وسایل نقلیه و مابقی وسایل نقلیه سبک است.

وی ساعت اوج تردد در کل هفته را در محورهای استان بین ساعتهای 18 تا 19 اعلام کرد و اظهارداشت: طبق تحليل تردد در 19 محور مجهز به ترددشمار آنلاین پرترددترین محورهای استان نیز در این هفته شازند – اراک و اراک – شازند و آزادراه ساوه – تهران گزارش شده است.

تخلفات سرعت غیر مجاز در استان 27 درصد

عابدی تخلفات سرعت غیر مجاز در استان را 27 درصد دانست و خاطرنشان کرد: از لحاظ تخلفات غیرمجاز استان مرکزی رتبه دو در کشور کسب کرده است.

سرپرست مرکز مدیریت راههای استان مرکزی میانگین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در کشور را 10 درصد عنوان کرد و یادآور شد: محورهای دارای بیشترین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز استان سلفچکان – دلیجان، شازند - اراک، اراک شازند و آزادراه همدان ساوه است.

به گفته حامدی شلوغ ترین ساعت تردد در محورهای استان مرکزی را مربوط به روز شنبه بین ساعت 16 تا 17 با تردد دو هزار و 965 وسیله نقلیه در محور شازند - اراک بوده است.

 

کد خبر 2269966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha