۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۲۵

عابدی:

کاهش 7 درصدی تخلفات رانندگی در استان مرکزی/ توصیه به رانندگان برای عبور از محور اراک - سلفچکان

کاهش 7 درصدی تخلفات رانندگی در استان مرکزی/ توصیه به رانندگان برای عبور از محور اراک - سلفچکان

اراک - خبرگزاری مهر: سرپرست شعبه مرکز مدیریت راههای اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی از کاهش هفت درصدی تخلفات رانندگی در استان طی هفته گذشته خبر داد.

حامد عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن امیدواری از کاهش تخلفات رانندگی در 19 محور استان افزود: امیدواریم با کاهش تخلفات رانندگی شاهد کاهش تصادفات و تلفات رانندگی در سطح راههای استان باشیم.

وی با بیان اینکه از 13 تا 19اردیبهشت در مجموع یک میلیون و 307 هزارو 836 خودروی سبک و سنگین در محورهای استان تردد داشته اند اظهارداشت: سهم وسایل نقلیه سنگین از این ترددها 31درصد است.

عابدی تخلفات سرعت غیر مجاز را 19 درصد برشمرد و گفت: درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در استان  19 درصد است که رانندگان در این تخلفات سرعت غیر مجاز  رتبه دو در کشور را بدست آورده اند.

وی میانگین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در کشور را 9 درصد اعلام کرد و گفت: با نصب و یا افزایش دوربینهای کنترل سرعت، در محورهای استان این تخلفات کاهش می یابد.

سرپرست شعبه مرکز مدیریت راههای استان مرکزی درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در استان را 31 درصد و رتبه استان در کشور را پنج اعلام کرد و یادآور شد: میانگین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در کشور  19 درصد است.

توصیه به رانندگان برای عبور از محور اراک - سلفچکان

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن توصیه به رانندگان برای عبور از محور اراک - سلفچکان خاطرنشان کرد:  کارگاه جاده ای در محور اراک - سلفچکان از یک هفته قبل آغاز شده است و تا سه هفته دیگر نیز ادامه دارد.

عابدی ادامه داد: لذا راننده  محترم با رعایت جوانب احتیاط هنگام  اجرای عملیات احداث زیر گذر مالک آباد (کیلومتر 5 ) از ساعت 8 صبح تا 18 بعد از ظهر از تصادف و سانحه برای خود و دیگران جلوگیری کنند.
 

کد خبر 2290020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha