۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۲۲

از امروز:

محدودیتهای ترافیکی در اراک - سلفچکان و ساوه - همدان/ رانندگان جوانب احتیاط را رعایت کنند

محدودیتهای ترافیکی در اراک - سلفچکان و ساوه - همدان/ رانندگان جوانب احتیاط را رعایت کنند

اراک - خبرگزاری مهر: سرپرست شعبه مرکز مدیریت راههای اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی از محدودیتهای ترافیکی در محورهای اراک - سلفچکان و آزادراه ساوه - همدان از امروز خبر داد.

حامد عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: محدودیت ترافیکی در محور اراک - سلفچکان برای اجرای عملیات احداث زیر گذر مالک آباد (کیلومتر 5 ) از ساعت هشت صبح تا 18 بعد از ظهر است.
 
وی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در این محور یک ماه طول می کشد اظهارداشت: رانندگان جوانب احتیاط را رعایت کنند تا از تصادف و سانحه برای خود و دیگران جلوگیری کنیم.
 
محدودیت سه روزه ترافیکی در آزادراه ساوه - همدان
 
عابدی با اشاره به محدودیت سه روزه ترافیکی در آزادراه ساوه - همدان اظهارداشت: این محدودیت از روز گذشته آغاز شده است و تا فردا نیز ادامه دارد.
 
وی اضافه کرد: رانندگان با رعایت جوانب احتیاط هنگام اجرای عملیات نصب عرشه پل روگذر (حد فاصل غرق آباد تا نوبران ) از ساعت 7 صبح تا 19 بعد از ظهراز تصادف و سانحه برای خود و دیگران جلوگیری کنیم.
 
سرپرست مرکز مدیریت راهها در بخش دیگری از سخنان خود پرترددترین محورهای استان مرکزی را شازند- اراک، اراک -شازند، آزادراه تهران- ساوه،  آزادراه-ساوه  تهران، بروجرد-اراک و اراک-سلفچکان عنوان و تصریح کرد: طی هفته گذشته در 19 محور استان مرکزییک میلیون و 282 هزار و 749 وسيله نقليه سبک و سنگین تردد داشتند.
 
عابدی سهم وسایل نقلیه سنگین را از این ترددها 30درصد از 6 تا 12اردیبهشت عنوان کرد و گفت: درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در استان 30 درصد است که از این لحاظ رتبه پنج کشور را داراست.

وی محورهای دارای بیشترین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز را سلفچکان- دلیجان، اراک-شازند،  شازند- اراک، آزادراه همدان- ساوه وسلفچکان اراک دانست و گفت: درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در استان 26 درصد  است که استان مرکزی در این مدت رتبه دو در کشور را کسب کرده است.





 

کد خبر 2285525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha