۱۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۳:۰۰

سرپرست گیتی پسند در گفتگو با مهر:

بازداشتم در زمین فوتبال اتفاقی نادر بود/ معضلات دسته اول باورکردنی نیست

بازداشتم در زمین فوتبال اتفاقی نادر بود/ معضلات دسته اول باورکردنی نیست

سرپرست تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان با اشاره به اتفاقات حاشیه‌ای دیدار این تیم برابر نساجی قائمشهر گفت: بازداشتم در داخل زمین چمن اتفاقی نادر در فوتبال بوده است.

اسماعیل تمام یار در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای دیدار تیم‌های گیتی پسند و نساجی قائمشهر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: اتفاقی که در این بازی رخ داد، جزو نادرترین حوادث فوتبال است. در حین انجام بازی ماموران نیروی انتظامی به داخل زمین آمدند و سرپرست تیم را که در حال آرام کردن بازیکنانش بود بازداشت کردند.

وی در ادامه تاکید کرد: دقیقه 70 بازی بود که جو به هم ریخت و ما بازیکنان را سعی کردیم به سمت دروازه خودمان ببریم و داخل زمین آنها را نگه داریم تا از جنجال جلوگیری شود که به یکباره ماموران نیروی انتظامی به داخل زمین آمدند و به بدترین شکل ممکن مرا بیرون بردند و بازداشت کردند.

سرپرست تیم گیتی پسند همچنین افزود: هر چقدر هم گفتم چه کاری کردم مثل یک قاتل با من برخورد کردند. حتی در داخل تونل هم کتک خوردم و اگر وساطت نماینده فدراسیون، دادستانی و سایر دوستان نبود من همچنان در بازداشت به سر می‌بردم اما سرانجام پس از سه ساعت آزاد شدم.

وی خاطرنشان کرد: آنها می‌گفتند به نیروی انتظامی توهین کردم ولی هر چقدر گفتم که چه توهینی کردم، چیزی نگفتند و آخر سر هم تهدید کردند که حرف زیادی نزنم. حتی فرض بر اینکه من توهین کرده باشم، آیا آنها می‌توانند به داخل چمن بیایند و مرا مستقیم به کلانتری قائمشهر ببرند و بازداشت کنند؟ من به نوعی نماینده فدراسیون هستم، چونکه باید نیمکت تیم خودم را آرام کنم.

تمام یار همچنین گفت: گیتی پسند تیم شخصی من بود که واگذار کردم و اصلا زندگی و درآمدهایم از این راه نیست. باید بگویم اتفاقاتی را در لیگ یک می‌بینم، باور کردنی نیست. شاید من هم یک سال دیگر در این شرایط بمانم مثل بقیه بشوم.

کد خبر 2247273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha