۱۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۵۱

کریم انصاریفرد:

هدف‌مان ارائه بازی‌هایی در شان نام ایران در برزیل است

هدف‌مان ارائه بازی‌هایی در شان نام ایران در برزیل است

مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که بازیکنان تیم ملی ایران برای ارائه بهترین بازی‌ها به برزیل می‌روند. وی همچنین گفت: امیدوارم در آن مسابقات بازی‌هایی در شان نام و اعتبار تیم ملی ایران ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم انصاریفرد در خصوص وضعیت تیم ملی ایران پیش از رویارویی با کویت، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی با کویت دیداری دوستانه و تشریفاتی است که برای آماده‌سازی تیم ملی جهت حضور موفق در جام جهانی 2014 برزیل مهم است.

وی در مورد شانس تیم ملی ایران برای صعود به مرحله دوم جام جهانی 2014 برزیل هم اظهار کرد: صددرصد به جام جهانی می‌رویم تا بهترین بازی‌های خود را انجام دهیم. ما با تمام توان در همه مسابقات به میدان می‌رویم تا بتوانیم به مرحله دوم راه یابیم ولی صعود تیم ملی دست خداست.

مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز در مورد ارزیابی‌اش از نیجریه، آرژانتین و بوسنی تاکید کرد: همه تیم‌های حاضر در جام جهانی، تیم‌های قدرتمندی هستند و حریف آسانی در آن رقابتها وجود ندارد زیرا همه تیم‌ها، بهترین‌های مرحله مقدماتی در قاره خود هستند.

انصاریفرد با بیان اینکه مطمئنا بازی‌های بسیار با کیفیت را در جام جهانی شاهد خواهیم بود، گفت: امیدوارم بازی‌هایی را انجام دهیم که در شان نام و اعتبار تیم ملی ایران باشد.

کد خبر 2247287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha