۱۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۲۱

محمدرضا خلعتبری:

تمام توان‌مان را در جام جهانی به کار می‌گیریم/ شرایط در حال بهتر شدن است

تمام توان‌مان را در جام جهانی به کار می‌گیریم/ شرایط در حال بهتر شدن است

مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد هدف تمام بازیکنان ملی‌پوش این است که با تمام توان در جام جهانی 2014 برزیل به میدان بروند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا خلعتبری پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: شرایط خوب است و برای بازی مقابل تیم‌های کویت و گینه خودمان را آماده می‌کنیم. چند ماه است در غالب تیم ملی بازی انجام نداده‌ایم و امیدوارم محک خوبی بخوریم تا برای جام جهانی آماده‌تر شویم.

وی در مورد روند آماده‌سازی تیم ملی تاکید کرد: شرایط  تیم ملی در حال بهتر شدن است و باعث خواهد شد تا کارلوس کی‌روش بازی‌ها و اردوهای بهتری را برای تیم ملی برنامه‌ریزی کند. پس از مقدماتی جام جهانی هیچ بازی دوستانه‌ای نداشته‌ایم، ولی با دو بازی پیش‌رو کم‌کم به شرایط ایده‌‎آل خواهیم رسید.

خلعتبری درباره حریفان تیم ملی در جام جهانی گفت: از تیم‌های حریف شناخت زیادی پیدا نکرده‌ایم. لیگ که تمام شود کی‌روش برنامه‌هایی برای شناخت بیشتر ما از حریفان خواهد داشت. در این حد می‌دانیم که این تیم‌ها از بازیکنان بزرگی برخوردارند و بسیار قدرتمند هستند. البته هدف ما این است که همه توانمان را در این رقابت‌ها به کار بگیریم.

 

کد خبر 2247259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha