۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۳:۵۲

روز چهارشنبه؛

مادر شهید صبوری پس از 31 سال دوری به دیدار فرزند شهیدش می‌آید

مادر شهید صبوری پس از 31 سال دوری به دیدار فرزند شهیدش می‌آید

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: مادر شهید صبوری پس از 31 سال دوری به دیدار فرزند شهیدش می‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد موحد صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خانواده شهید بهروز صبوری روز چهارشنبه این هفته وارد بوشهر می‌شوند و برنامه‌های مختلفی به منظور حضور این خانواده در بوشهر و حضور آنها در مزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شهادت شهید صبوری در سال 1361 در منطقه سامور، تاکید کرد: شهید بهروز صبوری در عملیات مسلم بن عقیل به شهادت رسید و تا سال 88 مفقود بود که در این سال تفحص شد و در سال 89 در دانشگاه خلیج فارس بوشهر خاکسپاری شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به انجام آزمایش دی‌ان‌ای از مادر و بستگان شهید برای شناسایی این شهید و خانواده‌ وی، خاطرنشان ساخت: خانواده این شهید پس از 31 سال دوری از فرزند شهیدشان، روز چهارشنبه به بوشهر می‌آیند.

وی افزود: مادر شهید صبوری قبل از حضور در بوشهر به دیدار امام رضا(ع) می رود و روز چهارشنبه به بوشهر می‌آید که دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر آیت‌الله صفایی‌بوشهری از جمله برنامه‌های حضور خانواده شهید در بوشهر است.

موحد همچنین با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در مسیر حرکت خانواده شهید از فرودگاه تا دانشگاه خلیج فارس بوشهر، بیان داشت: خانواده شهید صبوری سپس در دانشگاه خلیج فارس جضور خواهند یافت و مراسمات مختلفی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر تاکید کرد: از همه مردم و مسئولان می‌خواهیم که حضوری گسترده در استقبال از این خانواده شهید داشته باشند.

کد خبر 2248206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha