۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۳:۱۱

گزارش مهر؛

اینجا دیگر شهید گمنام نیست/ نام "شهید بهروز صبوری" بر سنگ مزار حک شد

اینجا دیگر شهید گمنام نیست/ نام "شهید بهروز صبوری" بر سنگ مزار حک شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: دانشگاه خلیج فارس بوشهر میزبان دو شهید گمنام بود که حال دیگر یکی از این شهدا گمنام نیست و نام شهید بهروز صبوری بر روی آن ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، استقبال مردم از مادر شهید بهروز صبوری در فرودگاه بوشهر آنقدر باشکوه بود که نمی‌توان ان را کمتر از مراسم تشییع جنازه یک شهید تصور کرد.

مردم و مسئولان استان بوشهر از شهرها و نقاط مختلف استان خود را به این مراسم رساندند و استقبالی گسترده و باشکوه از مادر شهید بهروز صبوری داشتند؛ مادری که 31 سال لحظه به لجظه چشم‌انتظار فرزند شهیدش بود.

مادری که همه ایران تصاویر او را در مراسمات تشییع شهدا به خاطر دارند؛ گریه‌هایش در مراسم تشییع شهدای گمنام بارها از شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش شده بود و حالا به آرزوی خود رسیده است.

مردم بوشهر امروز نیز صحنه دیگری از حضور را به ثبت رساندند و نشان دادند که هنوز هم با تمام وجود به شهدا و آرمان‌های آنها پایبند و وابسته هستند و استقبالی کم‌نظیر از خانواده شهید بهروز صبوری داشتند.

خانواده شهید بهروز صبوری امروز صبح در حالی از هواپیما پیاده شدند که مردم و مسئولان بوشهر حضوری چشمگیر داشتند و اطراف فرودگاه نیز مملو از مردمی بود که خود را مدیون شهدا و خانواده آنها می‌دانستند.

خانواده شهید بهروز صبوری پس از انجام مراسم استقبال به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر رفتند و آیت‌الله صفایی‌بوشهری خانواده شهید را مورد تجلیل و تفقد قرار داد.

مادر شهید پس از 31 سال دوری از فرزند شهید به دانشگاه خلیج فارس بوشهر رفت و با حضور گسترده مردم و مسئولان به دیدار فرزند شهیدش رفت.

صحنه بوسه‌های مادر شهید بر روی مزار پسرش اشک هر حاضری را در آورد و صحنه‌هایی بود که همیشه به یادگار می‌ماند.

فرزندم در بوشهر غریب نیست

زری‌تاج بهرامی مادر شهید بهروز صبوری در جمع مردم بوشهر اظهار داشت: مردم بوشهر استقبال بسیار گرمی را امروز از ما داشتند و دیگر نگران فرزندم در بوشهر نیستم.

وی افزود: مردم بوشهر با این حضور خود نشان دادند که فرزندم بهروز در بوشهر غریب نیست و بوشهری‌ها به خوبی مهمان‌نوزی خود از شهید را نشان دادند.

مادر شهید بهروز صبوری با تقدیر از این حضور مردم بوشهر در فرودگاه و همچنین در دانشگاه خلیج فارس بوشهر، بیان داشت: مردم بوشهر میزبان خوبی برای فرزندم هستند و از همه آنها تشکر می‌کنم.

لازم به ذکر است که برگزاری مراسمات عزاداری و نوحه‌خوانی از دیگر برنامه‌های مراسم حضور خانواده شهید بهروز صبوری در بوشهر بود.



کد خبر 2249850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha