۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۷:۳۱

گزارش تمرین آبی پوشان؛

تغییر نظر هواداران استقلال در مورد غیرت بازیکنان/ ادامه غیبت پولی قاضی!

تغییر نظر هواداران استقلال در مورد غیرت بازیکنان/ ادامه غیبت پولی قاضی!

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که نظر هواداران این تیم در مورد غیرت بازیکنان تغییر کرد و بعد از شعارهایی که علیخ آبی پوشان سرداده شد، این بار آنها مورد تشویق قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که خود را برای حضور در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند عصر امروز دوشنبه تمریناتش را در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی زیر نظر امیر قلعه‌نویی و اعضای کادر فنی در غیاب محمد قاضی، جی لوید ساموئل و ایمان مبعلی پیگیری کرد. در مورد غیبت قاضی گفته می شود که او به خاطر عمل نکردن باشگاه به وعده هایش برای پرداخت مطالبات این بازیکن در تمرینات شرکت نمی کند.

در این تمرین امیر قلعه نویی با لباس شخصی عملکرد شاگردانش را زیر نظر داشت و در برخی دقایق نیز مورد تشویق معدود هواداران حاضر در کمپ قرار گرفت. نکته جالب در مورد هواداران استقلال اینکه نظر آنها در مورد میزان غیرت بازیکنان تغییر کرده بود. هواداران استقلال که پس از شکست این تیم برابر الشباب در ورزشگاه آزادی بازیکنان را بی غیرت خطاب کرده بودند، امروز نظرشان کاملا تغییر کرد و با شعار "بازیکن با غیرت همینه" به تشویق آبی پوشان پرداختند.

مهدی نظری مهاجم تیم فوتبال استقلال نیز به خاطر مصدومیتی که داشت به طور انفرادی تمرین کرد. آندرانیک تیموریان هم به خاطر جراحی که روی دستش انجام داده است در این تمرین حضور نداشت. استقلال روز سه‌شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال جوانان خواهد رفت.

کد خبر 2248489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha