۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹

محمد بنا در تمرین استقلال:

تمایل چندانی به پرسپولیس کنونی ندارم/ برد فوتبال مقابل عربها مثل پیروزی ما برابر روس‌هاست

تمایل چندانی به پرسپولیس کنونی ندارم/ برد فوتبال مقابل عربها مثل پیروزی ما برابر روس‌هاست

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران صبح امروز با حضوردر محل تمرینات آماده سازی تیم استقلال گفت: پرسپولیسی هستم، اما به دلیل رفاقت با قلعه نویی و محمد قاضی در محل تمرینات استقلال حاضر شدم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدبنا صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در تمرینات تیم فوتبال استقلال گفت: من یک پرسپولیسی هستم و دلیل اصلی آن هم این است که با علی پروین بچه محل بودم. البته پرسپولیس زمان ما تفاوت زیادی با تیم کنونی داشت و به همین دلیل میل چندانی به پرسپولیس کنونی ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در محل تمرینات استقلال حاضر شدید، گفت: بازی استقلال مقابل تیم الریان بحث باشگاهی نیست و باید ملی به این بازی نگاه کرد. من هم به همین دلیل به تمرینات استقلال آمدم، ضمن اینکه امیر قلعه نویی و محمد قاضی از دوستان و بچه محل های من هستند.

بنا ادامه داد: بازی سختی پیشروی استقلال است اما من امیدوارم قلعه نویی همانطور که در طول این یکسال توانست تیم را سرپا نگه دارد، برابر تیم الریان هم نتیجه مطلوب را کسب کند. برد تیم های فوتبال ایران برابر تیم های عربی مثل پیروزی کشتی برابر روس‌هاست و برای من هم به عنوان یک ایرانی لذت زیادی دارد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص آخرین وضعیت شاگردانش دراردوی آماده سازی نیز گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و سعی کردیم تمامی بچه را در اردوی آماده سازی گردهم آوریم. ما بعد از برگزاری رقابتهای مرحله اول انتخابی نیز نفرات برتر را به اردو دعوت کردیم تا با تمامی نیروهای مستعد و آماده به رقابتهای آتی فکر کنیم.

وی در خصوص پیش بینی اش از رقابتهای آسیایی و جهانی تصریح کرد: فاصله زمانی رقابتهای قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی بسیار کم است و همین موضوع باعث شده تا ما کمی دغدغه برای انتخاب ملی پوشان اعزامی به این دو رویداد مهم را داشته باشیم. البته اگر فاصله زمانی رقابتهای قهرمانی آسیا با جهانی کمی بیشتر بود می توانستیم از هم اکنون قول قهرمانی در جهانی را بدهیم.

محمد بنا در خاتمه درخصوص تمرین مشترک احسان روزبهانی ملی پوش بوکس کشورمان با کشتی گیران اردوی تیم ملی نیز گفت: روزبهانی از دوستان سوریان است و به عنوان یکی از ملی پوشان و قهرمانان ورزشی کشورمان به اردوی فرنگی کاران آمد و تمرین مشترکی را پشت سر گذاشت.

کد خبر 2252398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha