۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۸:۱۶

مقدماتی جام ملت‌های آسیا؛

تساوی تیم ملی ایران مقابل کویت در پایان نیمه نخست

تساوی تیم ملی ایران مقابل کویت در پایان نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کویت در چارچوب رقابتهای انتخابی جام ملت‌های آسیا با تساوی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کویت از ساعت 17:30 امروز دوشنبه در چارچوب رقابتهای انتخابی جام ملت‌های 2015 آسیا در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نیمه نخست دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند. یعقوب کریمی در دقیقه دوم برای ایران گلزنی کرد و عبدالله الشمالی در دقیقه 18 گل کویت را به ثمر رساند.

تیم ملی ایران که با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه به میدان رفته بود در همان دقیقه اول بازی به گل رسید. یعقوب کریمی پشت محوطه جریمه کویت با یک استپ خوب مدافع حریف را از پیش روی برداشت و با یک ضربه پای چپ فنی و دقیق توپ را به زاویه مخالف دروازه کویت فرستاد تا نخستین شوک را به حریف وارد کند.

کویت که انتظار این گل را نداشت سعی کرد با چند حمله خود را به دروازه ایران نزدیک کند. شوت سنگین و خطرناک سیف الحشم در دقیقه 10 نخستین خطر آبی‌پوشان کویت روی دورازه ایران بود که به شکل خطرناکی از روی دروازه احمدی به بیرون رفت.

کویت که تقریبا بر بازی مسلط شده بود در دقیقه 18 پس از پاسکاری‌های متوالی به گل تساوی دست یافت. ضربه‌ای که الشمالی از گوشه چپ محوطه جریمه ایران نواخته بود توسط بنگر تغییر جهت داده شد تا درون دروازه رحمان احمدی جای گیرد.

در دقیقه 23 بازی ایران یک فرصت خوب را برای گلزنی از دست داد. رضا نوروزی با یک پاس عرضی بختیار رحمانی را صاحب موقعیت کرد ولی ضربه زمینی و پای چپ او با فاصله از کنار زمین به بیرون رفت. در دقیقه 31 باری دیگر بختیار رحمانی خطرساز شد ولی این بار ضربه او با فاصله کمتری به خارج رفت.

در دقیقه 39 بازی بود که فیصل العنزی با یک شوت راه دور شانس خود را امتحان کرد که واکنش خوب احمدی مانع گلزنی این بازیکن شد. در ادامه بازی تغییری در نتیجه حاصل نشد تا نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

تیم ملی در این بازی با ترکیب رحمان احمدی، محسن بنگر، یعقوب کریمی، مهرداد جماعتی، رضا حقیقی، بختیار رحمانی، حسین ماهینی، احسان حاج صفی، احمد آل‌نعمه، رضا نوروزی و پیام صادقیان به میدان رفت.

کد خبر 2248494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha