۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۹:۴۶

سرمربی کویت پس از باخت:

در جام جهانی طرفدار ایران هستم/ از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم

در جام جهانی طرفدار ایران هستم/ از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم

سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال کویت اعلام کرد در جام جهانی 2014 برزیل به عنوان یک هوادار، طرفدار تیم ملی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر از کرج، ژوران ویه‌را پس از شکست تیم فوتبال کویت برابر ایران در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: خیلی خوشحالم که در ایران هستیم زیرا قبلا در این کشور کار کردم. از فدراسیون فوتبال ایران به خاطر تهمیداتی که برای این بازی در نظر گرفت تشکر می‌کنم و همچنین از کی‌روش زیرا او ثابت کرد مربی بزرگی است و من در جام جهانی به عنوان یک هوادار طرفدار تیم ملی ایران هستم.

وی در خصوص این بازی اظهار کرد: این مسابقه برای هر دو تیم خیلی مهم بود زیرا تعداد زیادی از بازیکنان جوان خود را آزمایش کردند. من خیلی از بازیکنان جوان ایران را در این مسابقه برای نخستین مرتبه دیدم. ضمن اینکه خودم نیز از بازیکنان جوان زیادی در ترکیب تیم استفاده کردم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کویت با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش، خاطرنشان کرد: ما خیلی زود گل خوردیم و این موضوع باعث شد تعادل بازی به هم بخورد و بازیکنان ما تمرکزشان را از دست بدهند. این گل به خاطر ضعف دفاع‌مان بود.

وی یادآور شد: بعد از گلی که خوردیم، سعی کردیم به بازی برگردیم که به خوبی این کار را انجام دادیم. گل‌مان نیز روی گل به خودی بازیکنان ایران به ثمر رسید. در مجموع باید بگویم در نیمه نخست شرایط برای هر دو تیم برابر برود. در نیمه دوم هم هدفمان این بود که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم اما خستگی بازیکن‌مان به خاطر اینکه در لیگ کویت و سایر کشورهای عربی بازی می‌کنند، اجازه این کار را به ما نداد.

ویه‌را اضافه کرد: نمی‌خواستم فشار به بازیکنان وارد کنم، اما به هر حال فوتبال است و اتفاقات زیادی در آن می‌افتد و متاسفانه گل دوم را هم خوردیم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه گل دوم را دریافت کردیم، نا امید نشدیم و تلاش خود را بیشتر کردیم و حتی گل دوم را به ثمر رساندیم ولی بار دیگر اشتباه کردیم و گل دریافت کردیم. من نمی‌خواهم از بازیکنانم ایراد بگیرم ما برای 3 امتیاز به ایران آمده بودیم. البته این نتیجه به دست نیامد ولی از بازیکنانم به خاطر بازی که ارایه کردند، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کویت در خصوص زمین تمرین و مسابقه در کرج هم گفت: من به شرایط گذشته کاری ندارم و باید عنوان کنم که میزبانی کرج برای ما خوب بود.

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدارش در مرحله گروهی مسابقات انتخابی جام ملتهای 2015 استرالیا عصر امروز دوشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج با نتیجه 3 بر 2 مقابل کویت به پیروزی دست یافت تا با 16 امتیاز به جام ملت‌های آسیا صعود کند.

کد خبر 2248578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha