۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹

جواد نکونام:

با وضعیت فعلی در برزیل امتیازی نمی‌گیریم/ دوست نداشتم از استقلال بروم

با وضعیت فعلی در برزیل امتیازی نمی‌گیریم/ دوست نداشتم از استقلال بروم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد با وضعیت فعلی، تیم ملی هیچ امتیازی در جام جهانی نمی‌گیرد. وی ابراز امیدواری کرد دیدارهای تدارکاتی و اردو‌های آماده‌سازی تیم ملی برگزار شود تا این تیم بتواند در جام جهانی از فوتبال و نام ایران دفاع کند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اگر بخواهیم امروز به جام جهانی برویم، با توجه به وضعیت شرایط بدنی، تمریناتی که نداشتیم و بازی‌های تدارکاتی که قرار بود انجام شود اما کنسل شد، به نظر من هیچ امتیازی نمی‌گیریم، شرایط برای‌مان خیلی سخت می‌شود و برمی‌گردیم.

وی با بیان اینکه تیم ملی زمان را از دست داده‌ و امیدوار است از زمان باقیمانده بتوان استفاده بهتری برد، افزود: من واقعیت فوتبال را می‌گویم، اینگونه نیست که ناامید باشم و روحیه مبارزه طلبانه نداشته باشم. من تمام شرایط را می‌بینم و طبق واقعیت صحبت می‌کنم.

کاپیتان تیم ملی ایران همچنین تاکید کرد: امیدوارم اردوی آفریقای جنوبی، اردوی اتریش و دیدارهای تدارکاتی‌مان را در زمان اعلام شده انجام دهیم تا با آمادگی کامل به جام جهانی رفته و بتوانیم از فوتبال و نام ایران دفاع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اصلا دوست نداشت از استقلال جدا شود ولی به هرحال این اتفاق افتاد، در مورد وضعیت تیم الکویت هم خاطرنشان کرد: خدا را شکر شرایط تیمی ما خوب است، در حال حاضر به خاطر یک گل زده کمتر در رده دوم لیگ کویت قرار دادیم و در وضعیتی سخت، لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادیم.

نکونام در ادامه یادآور شد: در مرحله انتخابی لیگ قهرمانان آسیا 3 بازی سخت داشتیم ولی نهایتا به تیم لخویا که صدرنشین لیگ قطر است، باختیم. فکر می‌کنم آنها شایسته حضور بودند و ما لیگ قهرمانان را از دست دادیم. البته فعلا در AFC Cup و لیگ کویت مدعی قهرمانی هستیم.

وی با بیان اینکه امیدوار است تمرینات و بازی‌های خوبی را در تیم الکویت پشت سر گذاشته و با آمادگی کامل در اردوهای تیم ملی حضور یابد، در مورد غیبتش در اردوی آفریقای جنوبی اظهار کرد: متاسفانه یکی از مشکلات اصلی‌مان این است بازیکنانی که در قطر هستند و بنده نمی‌توانیم در اردوی آفریقای جنوبی حضور داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی ایران در پایان گفت: قرار شده است فدراسیون با مسئولان تیم‌هایی که بازیکن ایرانی دارند، صحبت کند و اگر به توافق برسیم، در خدمت تیم ملی هستیم و گرنه تا دو هفته بعد از اردوی آفریقای جنوبی نمی‌توانیم در اردوهای تیم ملی شرکت کنیم.

کد خبر 2248791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha