۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۲۳

اکیپ های نظارتی دامپزشکی قزوین فعال می شوند

اکیپ های نظارتی دامپزشکی قزوین فعال می شوند

قزوین- خبرگزاری مهر، مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: به منظور کنترل عرضه فرآورده های دامی در ایام نوروز اکیپ های نطارتی دامپزشکی استان در مناطق مختلف مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن نقیبی  روز پنجشنبه در جلسه تشدید نظارت های بهداشتی اداره کل دامپزشکی بر مراکز عرضه فرآورده های خامی که در محل این اداره تشکیل شد اظهارداشت: با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و افزایش میزان تقاضای مردم برای خرید فرآورده های دامی نظارت بر این امکان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: فعالیت نظارتی بر مرا کز توزیع و عرضه فرآورده های دامی توسط اکیپ های کنترل و نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان قزوین از 14 اسفند ماه کار خود را آغاز کرده اند و به صورت فراگیر اقدامات نظارتی و بازرسی را از این مراکز انجام می دهند.

نقیبی تصریح کرد: این طرح در پی اجرای سیاستهای سازمان دامپزشکی کشور برای تقویت چرخه نظارت بهداشتی بر واحدهای استحصال،تولید، فرآوری حمل و عرضه فرآورده های خام دامی صورت می گیرد.

این مسئول بیان کرد: در اجرای این طرح اکیپ های ثابت و سیار نظارت بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی در سطح استان، اقدامات و برنامه های پیش بینی شده مربوط به نظارت بر واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی را از 14 اسفند تا 20 فروردین سال 93 از ابتدای روز تا ساعات پایانی شب برعهده دارند.

کد خبر 2250495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha