۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰

دومین فسخ قرارداد بازیکنان خارجی تراکتورسازی/ پیمپائو از جمع سرخپوشان جدا شد

دومین فسخ قرارداد بازیکنان خارجی تراکتورسازی/ پیمپائو از جمع سرخپوشان جدا شد

تبریز – خبرگزاری مهر: بازیکن برزیلی تیم تراکتورسازی قرارداد خود با این باشگاه را در فاصله کمتر از دو ماه پس از حضور در تبریز فسخ کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رودریگو پیمپائو که روز 18 دی امسال با عقد قراردادی رسمی به تیم تراکتورسازی پیوست، قبل از اینکه فصل به اتمام برسد قرارداد خود را با این باشگاه تبریزی فسخ کرد.

بنا بر اعلام مسئولان باشگاه تراکتورسازی، فسخ قرارداد پیمپائو به دلیل مشکلات خانوادگی بوده اما به نظر می رسد عدم دریافت به موقع مطالبات و همچنین حضور نداشتن در ترکیب اصلی تیم، مهم ترین دلایل رفتن این برزیلی 26 ساله از تبریز بوده است.

پس از درخواست فسخ قرارداد از سوی پیمپائو، باشگاه تراکتورسازی نیز با بررسی شرایط با پیشنهاد این هافبک مهاجم برزیلی موافقت نموده و بدین ترتیب وی دیروز به صورت رسمی از باشگاه تراکتورسازی تبریز جدا شد.

پیمپائو طی مدت زمان حضور کمتر از دو ماه خود تیم تراکتورسازی، از سوی کادر فنی پیشین و فعلی این تیم مورد توجه چندانی قرار نگرفت و در معدود بازی هایی که برای سرخپوشان تبریز انجام داد، همواره به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت.

علاوه بر رودریگو پیمپائو، پیش از این بازیکن دیگری به نام مارکو باسارای که در ابتدای فصل با باشگاه تراکتورسازی قرارداد بسته بود، مدتی پس از عقد قرارداد از این تیم جدا شد.

فسخ قرارداد پیمپائو و باسارای در یک فصل نشان می دهد که مسئولان باشگاه تراکتورسازی و البته کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه در انتخاب بازیکنان خارجی دقت چندانی به خرج نداده اند و بدون تحقیق اقدام به پذیرش بازیکنان خارجی دسته چندم از سوی پیشنهاد دهندگان این نوع فوتبالیست ها کرده اند.

 

کد خبر 2250557

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha