۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۳:۱۷

عقیلی در گفتگو با مهر:

سپاهان سال عجیبی را پشت سر گذاشت/ امیدی برای دعوت به تیم ملی نداشتم

سپاهان سال عجیبی را پشت سر گذاشت/ امیدی برای دعوت به تیم ملی نداشتم

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان می‌گوید این تیم نسبت به سال‌های گذشته فصل سخت و عجیبی را پشت سر گذاشته و هیچ وقت تا این اندازه حاشیه نداشته است.

هادی عقیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین شرایط تیم سپاهان قبل از بازی با الهلال عربستان با بیان مطلب فوق اظهار کرد: چهار، پنج روز است که تمریناتمان را برای این بازی شروع کردیم. تازه از دیروز جمعه و با بازگشت ملی پوشان، تیم سپاهان کامل شده است. ضمن اینکه علی احمدی را هم دیروز بعد از ضایعه درگذشت همسرش به تمرین برگرداندیم.

وی با اشاره به میزان شناخت بازیکنان سپاهان از تیم الهلال تاکید کرد: سپاهان به واسطه چند سال حضور در لیگ قهرمانان آسیا شناخت لازم را از تیم‌های عربستانی دارد. ما پیش از این چندبار با الهلال بازی کرده‌ایم. همانطور که کارشناسان هم گفته‌اند گروه سپاهان گروه مرگ است و ما باید از مسابقات خانگی نهایت استفاده را ببریم.

مدافع سپاهان درباره نقطه قوت تیم الهلال خاطرنشان کرد: فیلم بازی‌های امسال الهلال را هنوز ندیده‌ایم ولی الهلال سال‌های گذشته در گردش توپ فوق العاده بود. آنها از کناره‌ها وارد بازی نمی‌شوند و بیشتر از عمق به دروازه حریف نزدیک می‌شوند. الهلال عمده برنامه‌هایش روی زمین و عمق دفاع تیم مقابل است.

عقیلی در ادامه درباره وضعیت سپاهان در لیگ برتر و شانس این تیم برای قهرمانی، تصریح کرد: امید ما برای قهرمانی فقط به همان اندازه ای است که روی کاغذ شانس قهرمانی داریم. ما باید واقع بین باشیم چون 4 امتیاز از صدر جدول فاصله داریم. اولویت اصلی سپاهان کسب سهمیه آسیایی است و نباید این سهمیه را فدای قهرمانی کنیم. نمی‌خواهم بگویم به قهرمانی فکر نمی‌کنیم ولی باید مراقب باشیم که سهمیه را از دست ندهیم.

"سپاهان این فصل سال عجیبی را پشت سر گذاشت". مدافع سپاهان با بیان این مطلب تاکید کرد: سپاهان در سال‌های گذشته هیچ وقت به این اندازه حاشیه نداشت. ما در گذشته و در طول فصل تغییر مربی داشتیم ولی تغییر مدیرعامل نداشتیم. با این حال امسال سپاهان سه مدیرعامل عوض کرد. واقعا سال عجیب و غریبی پشت سر گذاشتیم. امیدوارم دیگر این مسائل پیش نیاید.

عقیلی ادامه داد: ما ابتدای فصل هفت بازیکن جذب کردیم که چهار تا پنج نفر آنها در خط دفاعی بودند و سه بازیکن در فاز تهاجمی. متاسفانه یعقوب کریمی مصدوم شد و جباری و آرش افشین هم از تیم جدا شدند. از سوی دیگر جواهیر سوکای و محرم نویدکیا هم جراحی کردند و از مسابقات دور بودند. در نیم فصل اول بحران کمبود بازیکن داشتیم و حتی سر تمرین هم برای بازی فوتبال دو تیم کامل نمی‌شدیم. به همین خاطر اغلب یا دو تیم هفت نفره می‌شدیم و یا با مربیان و اعضای کادر فنی بازی می‌کردیم!

مدافع سپاهان اظهار کرد: سال سختی را پشت سر گذاشتیم ولی خدا را شکر با این فراز و نشیب، تیم را خوب جمع و جور کردیم.

وی در پاسخ به این سئوال که "آیا از بازگشت به لیگ ایران پشیمان نیست"؟ گفت: از لحاظ دلاری پشیمان هستم ولی واقعا از نظر فوتبالی از اینکه به ایران برگشتم خوشحالم. در قطر نمی‌شود از فوتبال لذت برد. آنجا تیم‌هایش تماشاگر ندارد. جدا از مسائل مالی و دلار، دلم برای لیگ ایران و هیاهو و تماشاگرانش تنگ شده بود.

عقیلی در پایان در خصوص قطع امیدش برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی بعد از اعلام آخرین فهرست بازیکنان، تاکید کرد: نمی‌خواهم دیگر درباره تیم ملی حرف بزنم ولی همینقدر بگویم که قبل از بازی با گینه و کویت دیگر امیدی برای دعوت شدن به تیم ملی نداشتم.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز چهارشنبه این هفته و از ساعت 19 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان خواهد رفت.

کد خبر 2251246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha