۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۵۰

پیشنهاد نوروزی خشایار الوند

خانه بمانید و سریال ببینید/ نفس کشیدن در هوای بهاریِ تهران

خانه بمانید و سریال ببینید/ نفس کشیدن در هوای بهاریِ تهران

خشایار الوند به مردم پیشنهاد داد در تعطیلات نوروز در خانه بمانند و سریال ببینند.

خشایار الوند نویسنده سینما و تلویزیون بهترین کار در تعطیلات نوروزی را ماندن در تهران دانست و به خبرنگار مهر گفت: در تعطیلات نوروزی به دلیل اینکه اکثر پایتخت‌نشینان به سفر می‌روند، تهران خلوت می شود و من شخصا ترجیح می دهم در تهران بمانم و از هوای خوب آن استفاده کنم.

وی ادامه داد: وقتی که کلان‌شهری مانند تهران خلوت می شود چرا باید از آن خارج شد؟ می توان در خانه ماند، پای تلویزیون نشست و از سریال های مختلف نوروزی استفاده کرد. همچنین می‌توانیم از هوای خوب بهاری استفاده کرده و به دیدن خانواده و فامیل برویم.

نویسنده مجموعه شبکه نمایش خانگی «قهوه تلخ» با اشاره به این مطلب که در نهایت باید دید خانواده برای تعطیلات نوروزی چه تصمیمی می گیرد، توضیح داد: اگر در تهران ماندید، مطمئن باشید گزینه‌های بسیاری در سینما، تلویزیون و حتی شبکه نمایش خانگی وجود دارد که می تواند برای شما سرگرم‌کننده باشد، آنقدر سرگرم کننده که شاید تصمیم بگیرید تمام تعطیلات نوروزی را جلوی تلویزیون دراز بکشید و فیلم ببینید.

الوند در پایان گفت: یکی از پیشنهادهایی که می توانم به هموطنان خود در ایام نوروز بدهم، این است که یکی از سریال های شبکه نمایش خانگی را دوباره از اول ببینند چراکه اکثر این سریال ها با تاخیر به بازار آمده و باید آنها را دوباره و پشت سرهم دید. قول می دهم در چنین شرایطی نکات جالب تری از این سریال ها را درک خواهید کرد.

کد خبر 2252425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha