۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰

پیشنهاد نوروزی منصور ضابطیان

به آنهایی که یک سال ندیده‌ایم سر بزنیم/ گشت و گذار در تهران خلوت

به آنهایی که یک سال ندیده‌ایم سر بزنیم/ گشت و گذار در تهران خلوت

منصور ضابطیان دقت روی طبیعت در آرامشی که نوروز ایجاد می‌کند، دیدن آدم‌هایی که مدت‌ها است فرصتی برای ملاقات با آنها فراهم نشده و گوش دادن به صدای طبیعت را به عنوان پیشنهادات نوروزی خود مطرح کرد.

منصور ضابطیان برنامه‌ساز تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر به عنوان یک پیشنهاد نوروزی به مردم یادآور شد: پیشنهاد نوروزی من این است که آدم‌ها تلاش کنند در فرصت چند هفته‌ای که در نوروز سرشان خلوت می‌شود کمی به اطرافیان خود توجه کنند، آجیل بخورند و به فامیل‌هایشان سر بزنند.

وی افزود: این مدت فرصت خوبی است تا آنها دقت بیشتری روی طبیعت داشته باشند و از فراغت و آرامشی که در ایام نوروز پیدا می‌کنند نهایت استفاده را داشته باشند.

تهیه‌کننده و مجری «رادیو هفت» یادآور شد: به آدم‌هایی که در شهرهای بزرگ و شلوغ زندگی می‌کنند، پیشنهاد می‌دهم به آدم‌هایی که در طول سال گذشته آنها را ندیده‌اند سر بزنند و به آن چیزهایی که وقتش را نداشتند، بپزدازند.

ضابطیان همچنین تأکید کرد: تهران خودمان شهر قشنگی است. اگر ترافیک و ماشین و سر و صدا و نویز نباشد زمان خوبی پیش می‌آید تا در همین تهران هم به صدای طبیعت گوش دهیم و به آنچه در طول یک سال بر ما گذشته فکر کنیم.

وی که «رادیو هفت» را ایام عید روی آنتن دارد، یک اعتراف را هم ضمیمه حرف‌هایش کرد: البته خود من در نوروز هم درگیر کار هستم و متاسفانه نمی‌توانم به این توصیه‌ها عمل کنم...

 

کد خبر 2254433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha