۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۳:۴۲

سیدی:

مطابق قانون با باغ تالارهای فاقد مجوز قانونی در بجنورد برخورد می‌شود

مطابق قانون با باغ تالارهای فاقد مجوز قانونی در بجنورد برخورد می‌شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد گفت: با باغ تالارهای فاقد مجوز قانونی در این شهرستان، از سوی دستگاه‌های زیربط برخورد می شود.

میرعلم سیدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال مبنی بر تعیین تکلیف باغ تالارها و خانه‌باغ‌های فاقد مجوز، اداره کل جهاد کشاورزی خراسان شمالی، راه و شهرسازی و شهرداری ها مکلف شده اند تا مطابق قانون با مراکز فاقد مجوز برخورد کنند.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات، از مجموع 24 باغ تالار موجود در شهرستان بجنورد تنها دو باغ تالار دارای مجوز بوده و سایر این مراکز مجوزهای لازم را از مراکز زیربط دریافت نکرده‌اند.

دبیر شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال در امور اراضی استان اظهار داشت: فهرست باغ تالارها و خانه‌باغ‌هاي بدون مجوز تهيه شده است و مطابق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این دادستان عمومی و انقلاب بجنورد خواستار تشکیل کارگروهی برای بررسی ورسیدگی به مشکلات باغ‌تالارها شده و گفته بود متاسفانه مالكان برخی از باغ‌ها و اراضی زراعی در محدوده شهر بجنورد بدون تغییر كاربری اقدام به فروش زمین های زراعی نموده و خریداران بدون رعایت قانون و اخذ مجوزهای لازم اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز می كنند.

وی خواستار برخورد دستگاههای زیربط بادایر کنندگان باغ تالارها و خانه باغ های بدون مجوز قانونی شده بود.

کد خبر 2253357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha