۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۸:۰۱

سردبیر ایران ورزشی پاسخ کی‌روش را داد:

فیلم بازی سند ماست/ کی‌روش سندی از 11 کیلومتر دویدن نکونام دارد ارائه کند

فیلم بازی سند ماست/ کی‌روش سندی از 11 کیلومتر دویدن نکونام دارد ارائه کند

سردبیر روزنامه ایران ورزشی در واکنش به اظهارات سرمربی تیم ملی علیه این روزنامه تاکید کرد: حرف‌های سرمربی تیم ملی بار حقوقی دارد و ما می‌توانیم از طریق مراجع ذیصلاح این موضوع را پیگیری کنیم. آقای کی‌روش باید ادعاهایش را علیه این روزنامه ثابت کند.

سعید زاهدیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص ادعاهای کارلوس کی روش علیه این روزنامه گفت: روزنامه ایران به نوعی روزنامه مردم این کشور است و همیشه به دنبال این بوده‌ایم با بی طرفی در خصوص مسایل مختلف ورود کنیم. تلاش ما این است که منافع کشور را مد نظر قرار دهیم و در راستای بیان حقایق کوشا باشیم.

وی افزود: ما در خصوص مسایل مختلف با کارلوس کی‌روش بحث داریم که عمدتا فنی است. از کارلوس کی‌روش می‌خواهیم بپرسیم که ملاک دعوت یک بازیکن به تیم ملی چیست؟ اگر علیرضا حقیقی به عنوان بازیکنی که سه سال تمام بازی نکرده، تنها به صرف حضور در لیگ دسته دوم پرتغال به تیم ملی دعوت می‌شود پس چرا این موضوع در خصوص افشین اسماعیل‌زاده صدق پیدا نکرده است؟

سردبیر روزنامه ایران ورزشی گفت: آیا این بی‌توجهی به لیگ ایران نیست؟ ما از آقای کی‌روش در این باره پاسخ شفاف می‌خواهیم. چطور بازیکنی که سه سال بازی نکرده دعوت می‌شود و بازی هم می‌کند ولی بازیکنان شاغل در لیگ ایران با وجود زحماتی که می‌کشند نادیده گرفته می‌شوند؟

زاهدیان با اشاره به مطلبی که در خصوص میزان دوندگی جواد نکونام در این روزنامه منتشر شد خاطرنشان کرد: در خصوص مطلبی که آقای کی‌روش درباره جواد نکونام عنوان کرد و مدعی شده که وی یازده کیلومتر دویده است فیلم بازی تیم ملی گویای همه چیز است و هر بیننده‌ای خود می‌تواند منصفانه قضاوت کند. همه ما بازی با گینه را دیدیم و باز هم دیدیم که بازیکنان تیم ملی حتی توان دادن چند پاس متوالی را به یکدیگر نداشتند.

وی ادامه داد: این عملکرد تیم ملی مقابل گینه بود و به عنوان رسانه‌ای که خود را موظف به حمایت از تیم ملی کشورمان می‌دانیم وظیفه داریم ضعف‌های آن را هم مطرح کنیم چرا که تیم ملی اگر با همین وضعیت به جام جهانی برود برابر آرژانتین و حتی نیجریه نتایجی کسب خواهد کرد که در شان فوتبال کشورمان نخواهد بود.

سردبیر روزنامه ایران ورزشی گفت: آقای کی‌روش بهتر است شان خودش را حفظ کند. موضوعات زیادی پیرامون تیم ملی وجود دارد که ما به همین نکات بسنده کرده‌ایم. ما بحث‌های مفصلی با سرمربی تیم ملی داریم و معتقدیم که سرمربی تیم ملی به لیگ ایران بی‌توجه است. دیدار با کویت را که در آن بازیکنان لیگ ایران حضور داشتند را با بازی مقابل گینه مقایسه کنید که لژیونرها در آن به میدان رفتند آن وقت متوجه تفاوت‌ها می‌شوید.

زاهدیان با اشاره به صحبت‌های کی‌روش تاکید کرد: وی گفته که ما از جایی خط می‌گیریم و جهت دار مطلب می‌نویسیم. حرف‌های سرمربی تیم ملی بار حقوقی دارد و می‌توانیم از طربق مراجع ذیصلاح این موضوع را پیگیری کنیم. کی‌روش باید حرفهایش را ثابت کند.

وی در خصوص اسناد این روزنامه درباره میزان دوندگی جواد نکونام خاطرنشان کرد: فیلم بازی سند ماست و بر اساس آنالیزی که داشتیم مشخص شد دوندگی وی کمی بیش از 5 کیلومتر بوده است. آقای کی‌روش مدعی است نکونام یازده کیلومتر دویده و بهتر است سندی در این باره دارد آن را ارایه کند.

کد خبر 2253691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha