۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۲۱

امروز لیگ تنیس‌روی‌میز در سال 92 تمام می‌شود؛

دانشگاه آزاد قهرمان مرحله دوره‌ای لیگ تنیس‌ روی‌ میز شد/ اعلام برنامه پلی‌آف

دانشگاه آزاد قهرمان مرحله دوره‌ای لیگ تنیس‌ روی‌ میز شد/ اعلام برنامه پلی‌آف

هفته پایانی مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی دانشگاه آزاد تهران مقابل پتروشیمی بندرامام آغاز شد. با رقم خوردن این نتیجه دانشگاه آزاد عنوان قهرمانی مرحله دوره‌ای مسابقات را از آن خود کرد. البته این مرحله از مسابقات امروز با برگزاری یک دیدار به پایان می‌رسد. این آخرین دیدار لیگ تنیس روی میز در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پایانی مرحله برگشت مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور دوشنبه شب با برگزاری یک دیدار آغاز شد. این دیدار میان دو تیم دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندرامام برگزار شد که طی آن دو تیم به تساوی 5 بر 5 دست یافتند.

دانشگاه آزاد که پیش از برگزاری این بازی در صدر جدول رده‌بندی قرار داشت با کسب این تساوی فاصله دو امتیازی خود با پتروشیمی را حفظ کرد و در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند و  به عنوان قهرمانی مرحله دوره‌ای (رفت و برگشت) مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور دست یافت.

دومین و آخرین دیدار هفته پایانی مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز برگزار می‌شود که طی آن دو تیم پتروشیمی نوری عسلویه و تله‌کابین گنج‌نامه همدان در همدان رو در روی هم قرار می‌گیرند. با برگزاری این دیدار مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سال جاری به کار خود پایان می‌دهد و چهار تیم ابتدایی جدول رده‌بندی خود را برای پیگیری دیدارها در مرحله پلی‌آف آماده می‌کنند.

دیدار تیم‌های پتروشیمی نوری عسلویه و تله‌کابین گنج‌نامه همدان در حالی برگزار می‌شود که نتیجه این دیدار هیچ تاثیری در جدول رده‌بندی نخواهد داشت. طوریکه با رقم خوردن هر نتیجه‌ای این در این بازی، پتروشیمی نوری عسلویه در رده سوم باقی و تله‌کابین گنج‌نامه همدان هم در رده چهارم باقی خواهد ماند.

جدول رده‌بندی مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور به این شرح است:

1- دانشگاه آزاد (8 بازی، 6 برد، 2 تساوی، بدون باخت، 20 امتیاز)
2- پتروشیمی بندرامام (8 بازی، 5 برد، 3 تساوی، بدون باخت، 18 امتیاز)
3- پتروشیمی نوری عسلویه (8 بازی، 3 برد، یک تساوی، 3 باخت، 10 امتیاز)
4- تله‌کابین گنج‌نامه همدان (8 بازی، 2 برد، بدون تساوی، 5 باخت، 6 امتیاز)
5- شورای شهر بابل (8 بازی، بدون برد، بدون تساوی، 8 باخت، 8 امتیاز)

بر این اساس و طبق جدول رده‌بندی، در مرحله پلی‌آف مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم اول جدول به مصاف تیم چهارم می‌رود و تیم‌های دوم و سوم هم برابر هم صف آرایی می‌کنند. برنامه دیدارهای پلی‌آف به این شرح است:

* دانشگاه آزاد -  تله‌کابین گنج‌نامه همدان
* پتروشیمی بندرامام -  پتروشیمی نوری همدان


 

کد خبر 2253836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha